Názor odborníka

Jan Bartoš, Specialista na výkonnostní marketing a Meta reklamu

Jako odborník na výkonnostní marketing jsem potřeboval spolehlivý nástroj pro zvýšení AOV u svých klientů, ale žádná aplikace nesplňovala mé požadavky, a tak jsem si vytvořil vlastní. Dnes ji aktivně využíváme a díky vyšší AOV dosahujeme cílového PNO i vyššího obratu. Pokud chcete maximalizovat výnosy z objednávek, mohu toto řešení jednoznačně doporučit.

Jak doplněk vypadá?

Jedna z možností zobrazení upsellů na stránce produktu

Zobrazení upsellů v košíku

Základní přehled všech nabídek, včetně statistik

Výběr produktů, pro které chcete vytvořit upsell nabídku. Lze vybrat také kategorii, značku, příznak

U nabídky je možné nastavit řadu různých parametrů

Úprava vzhledu doplňku tak, aby vše ladilo s vaším eshopem

Přehled vylepšení

Úterý, 3. června


 Vylepšení

  • Nevázaná nabídka v košíku (tabulka, carousel, dlaždice)
  • Přidána informace o průměrném AOV pro každou nabídku
  • Podpora GBP měny
 
Opravy
  • Opravena chyba, kdy se v košíku doplněk vykreslil v určité situaci několikrát
  • Oprava zalamování ceny na mobilních zařízení

 

Neděle, 4. května


Vylepšení

  • Podpora jazykových mutací a cizích měn
  • Přehlednější a konzistentnější zobrazení skrz všechny šablony
  • Podpora nastavení omezení množství (minimum, maximum)
  • Podpora prodeje doplňků samostatně bez nutnosti koupě hlavního produktu
  • Spousta nových nastavení vzhledu

 

Úpravy

  • Využití Shoptet nastavení pro zobrazení cen s desetinnou čárkou
  • Zrychlení vyhledávání produktů

 

Opravy

  • Oprava zobrazení vyskakovacího okna po kliknutí na název produktu při více fotek
  • Opravili jsme chybu, kdy se neodstraňovaly smazané fotky a varianty produktů

 

Neděle, 9. března


 

Pátek, 22. února


Vítejte u prvního updatu nového Upsell a cross sell doplňku 🎉

Máme za sebou prvních pár dnů spuštění a po počátečních chybách v importech data, by nyní všechny eshopy měly být plně funkční. 

Ikdyž všichni běžíme na Shoptetu, každý e-shop má trochu jiná data. Děkujeme za trpělivost a pochopení v počátcích 🙏

 

Nyní konkrétně k posledním aktualizacím 🚀:

  • Opravili jsme vizuál tlačítka pro volbu množství v šabloně Disco
  • Zvětšili jsme fotku produktu v košíku v mobilním rozlišení
  • Přidali jsme možnost nastavit délku znaků pro doplňky na stránce produktu
  • Opravili jsme chybu, kde nefungovalo zobrazování a skrývání produktů v košíku
  • Přidali jsme odkaz na video tutoriál na hlavní stranu, pokud již máte vytvořené nabídky

Těšíme se na společné navýšení průměrných hodnot vašich objednávek.

Pokud chcete vědět, co chystáme a dát nám hlasováním vědět, na co zaměřit nejdříve, mrkněte sem.

Pokud máte jakýkoliv dotaz či zpětnou vazbu, neváhejte se nám ozvat na aplikace@honzabartos.cz

 

Hodnocení

7 hodnocení
(7)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
JH Jiří Hudec
Zatím výborné, přesně to jsme potřebovali, je zapotřebí jenom vychytat nějaké drobné mouchy. Ale doplněk už je nasazen a účinný.
, obchod-kufry.cz, 05.03.2025, 13:11
UAC Upsell a cross sell
Děkujeme Jirko za hezké hodnocení a hlavně za ochotu doplněk otestovat a pomoct nám ho vyladit.
Vývojář doplňku Upsell a cross sell, www.honzabartos.cz, 06.03.2025, 21:42

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Upsell a cross sell anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.