Upsell a cross sell
Co doplněk umožní?
- Zvýšení průměrné hodnoty objednávky (AOV) díky jednoduchému nastavení nabídky doplňkových (upsell a cross sell) produktů.
- Snadné nastavení v administraci e-shopu bez programátora.
- Nabídku doplňkových produktů zobrazíte na stránce produktu nebo v košíku.
- Flexibilní nastavení počtu doplňkových produktů, minimálního a maximálního počtu kusů, možnost přidání různé výše slev u doplňkových produktů.
- Vložení banneru na stránku produktu, do košíku, děkovací stránku nebo místo produktu ve výpisu produktů.
- Snadná úprava vzhledu a nastavení doplňkových produktů bez zásahu vývojáře.
- Optimalizování pro mobilní zobrazení
- Možnost nastavit čas spuštění a dobu, po kterou se nabídka zobrazuje.
- Podpora a nastavení jazykových mutací a měn.
- Připravujeme funkce Dárek a Custom balíčky
Proč zvedat hodnotu objednávky
Protože zvýšení průměrné hodnoty objednávky (AOV) znamená, že z každé objednávky vyděláte více.
- Vyšší tržby z každé objednávky bez potřeby vyšších nákladů do reklamy.
- Možnost zvýšení konverzního poměru díky zajímavější nabídce.
- Lepší zákaznický zážitek díky chytrým doporučením v rámci jednoho nákupu.
Chcete se o zvyšování AOV dozvědět více? Podívejte se na webinář.
.png)
Upsell vám pomůže jednoduše zvýšit hodnotu každé objednávky bez dalších investic do kampaní. Nabídněte zákazníkům doplňkové produkty (za plnou cenu nebo se slevou) na kartě produktu i v košíku, upozorněte na výhodné balíčky nebo kategorii, kterou by neměli přehlédnout. Z každé objednávky získáte maximum s minimem vynaloženého času a energie.
Chcete vidět Upsell a cross sell doplněk v praxi?
Základní vlastnosti doplňku
Upsell snadno nastavíte přímo v administraci e-shopu. Nabídkou doplňkových produktů nalákáte zákazníky k větší útratě bez programátora a hodin složitého nastavování.
V administraci zvolíte typ nabídky, například upsell nebo banner, a nastavíte, zda se bude zobrazovat na kartě produktu nebo v košíku. U produktové nabídky vyberete konkrétní položky, případně přidáte slevu, uložíte změny a je hotovo.
To vše zvládnete během pár minut bez odborných znalostí a programátora.
Upsell u produktu nebo v košíku
U produktu zobrazte relevantní doplňky, výhodnější balení a vyšší varianty. Tím inspirujete k přidání položek a zvýšíte průměrnou hodnotu objednávky. V závěru nákupu nabídněte chytrá doporučení, která doplní objednávku o příslušenství, služby či sety a motivují třeba k dopravě zdarma.
Jak použít upsell
- Praktické příslušenství, na které by mohl zákazník zapomenout.
- Cross sell produkty, které se k produktu hodí.
- Dárkové balení, které udělá z produktu snadný dárek.
- Nabídněte služby jako prodlouženou záruku, montáž nebo nastavení.
👉 Proč to dává smysl: Upsell u produktu i v košíku osloví zákazníka ve chvíli rozhodování, takže doporučení působí přirozeně a relevantně. Správně zvolené upsell produkty vytvářejí pocit kompletního řešení na jednom místě, zkracují čas nákupu a zvyšují konverzní poměr.
tomasarsov.cz - upsell a cross sell na stránce produktu
Banner
Pomocí banneru můžete výrazně graficky zobrazit nabídku, časově omezenou slevu odkaz na kategorií s akcí. Snadno tak můžete upozornit zákazníky na prozkoumání dalších akcí či produktů.
Na co použít banner ve výpisu produktů?
- Snadno a efektivně komunikovat akce: Black Friday, Vánoce, Výprodej
- Odkázat na top produkty nebo výhodné sety produktů
- Zviditelnit novinky nebo limitované edice
Na co použít banner u produktu nebo v košíku?
- Upsell: výhodnější varianta/balíček
- Navýšení košíku: Doprava zdarma od XY / dárku
- Urgence: „Objednej do 14:00 – doručení zítra“
👉 Proč to dává smysl: Upozorněte zákazníky poutavým bannerem na to nejdůležitější přímo tam, kde se rozhodují o nákupu.
elisdesign.cz - banner místo produktu
Na čem právě pracujeme
Dárek
Pracujeme na funkci Dárky, která umožní nabídnout zákazníkovi 1 až 5 dárků k nákupu. Dárek lze navázat na konkrétní produkt nebo ho zobrazit v košíku.
👉 Co to bude umět: více dárků v jedné objednávce, výběr z několika možností, automatické přidání do košíku, možnost dárek odmítnout, detail dárku na proklik, uplatnění po zadání kódu v košíku…
Custom balíčky
Funkce, díky které si zákazníci sami připraví vlastní balíčky. Vy určíte možné kombinace, cenu, případně slevu a skladové podmínky.
👉 Co to bude umět: předat ID všech produktů do skladu, nastavit minimální a maximální počet položek v balíčku, pracovat s pevnou cenou nebo cenou podle přidaných produktů, nastavení slevy…
Proč si vybrat právě Upsell?
Aplikaci neustále vylepšujeme na základě reálné zpětné vazby našich klientů. Všechny nové funkce důkladně testujeme s vybranými klienty a ladíme do posledního detailu, aby přinášely jasný dopad na tržby i zážitek zákazníků.
- Rychlá cesta ke zvýšení průměrné hodnoty objednávky
- Relevantní doporučení produktů a služeb
- Jednoduché nasazení bez programátora
- Plná optimalizace pro mobilní zobrazení
- Intuitivní aktivace během pár minut přímo v administraci e-shopu
- Připraveno pro všechny jazykové mutace
- Možnost graficky přizpůsobit potřebám značky
Proč, jak nad tím přemýšlet a jaké jsou možnosti zvýšení AOV? Podívejte se na webinář, kde ukazujeme 8 způsobů, jak na to.
Pro koho je doplněk určený?
Pro každého e-shopaře, který chce zvýšit své prodeje. V době rostoucích cen za PPC a výkonnostní kampaně na sociálních sítích je výše průměrného hodnoty objednávky důležitější než kdy dřív.
Pokud hledáte jednoduchý a intuitivní způsob, jak zvýšit AOV a současně zákazníkům nabídnou lepší zážitek z nákupu, tento doplněk je pro vás ideální volbou. Mrkněte, jak hodnotí doplněk ostatní e-shopy.