Upsell a cross sell
Co doplněk umožní?
- Zvýšení průměrné hodnoty objednávky (AOV) díky jednoduchému nastavení nabídky doplňkových (upsell) produktů.
- Jednoduchá implementace a nastavení v administraci e-shopu. Upsell nabídku můžete nastavit pro konkrétní produkty, kategorii, značku i příznak
- Snadná úprava vzhledu a nastavení doplňkových produktů bez zásahu vývojáře s možností nastavení různých slev.
- Nastavení upsellu podle vašich potřeb – zákazník může koupit více produktů jedním klikem. Rozšiřte nabídku doplňkového prodeje prostřednictvím různých možností, které můžete nastavit na míru svému e-shopu
- Umístění doplňkových produktů přímo na stránce produktu nebo v košíku
- Možnost nastavit čas spuštění a dobu, po kterou se nabídka zobrazuje
Upsell vám pomůže jednoduše zvýšit hodnotu každé objednávky bez dalších investic do kampaní. Nabídněte zákazníkům doplňkové produkty se slevou na kartě produktu i v košíku. Z každé objednávky získáte maximum s minimem vynaloženého času a energie.
Chcete vidět Upsell a cross sell doplněk v praxi?
Mrkněte na demo e-shop
Základní vlastnosti doplňku
Upsell snadno nastavíte přímo v administraci e-shopu. Nabídkou doplňkových produktů nalákáte zákazníky k větší útratě bez programátora a hodin složitého nastavování.
V administraci stačí zvolit, jestli chcete nabídku zobrazit na kartě produktu nebo v košíku. Pak už jen vyberete vhodné produkty a nastavíte případnou slevu.
To vše zvládnete během pár minut bez odborných znalostí.
Vše si můžete okamžitě upravit v administraci a upsell produkty jednoduše přidat nebo odebrat podle vašich aktuálních potřeb.
Proč si vybrat právě Upsell?
- Rychlé nastavení přímo z administrace e-shopu
- Flexibilní možnosti zobrazení upsell produktů na různých místech v nákupním procesu
- Možnost nabízet relevantní produkty na míru potřebám zákazníků
- Snadné nastavení bez nutnosti využívat externí agenturu nebo specialisty
- Intuitivní aktivace, kterou zvládnete během několika minut přímo v administraci svého e-shopu.
Pro koho je doplněk určený?
Pro každého e-shopaře, který chce zvýšit své prodeje. V době rostoucích cen za PPC a výkonnostních kampaní na sociálních sítích je vyšší průměrná cena objednávky důležitější než kdy dřív.
Pokud hledáte jednoduchý a intuitivní způsob, jak zvýšit AOV a současně zákazníkům nabídnou lepší zážitek z nákupu, tento doplněk je pro vás ideální volbou.