Názor odborníka

Shean, Vývoj a marketing

Doplněk věrnostní slevy je skvělý nástroj, který motivuje vaše zákazníky k opakovanému nákupu a navíc jim dáváte odměnu za to, že se k vám vracejí. Nejen, že si tedy pravděpodobně navýšíte počet opakovaných nákupů, ale co je možná důležitější, budujete vztah se zákazníkem. Ten pak zpravidla přívětivěji reaguje na cokoliv, s čím jej dále oslovíte. Proto u našich projektů vždy hledáme cestu jak doplněk využít.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

3 hodnocení
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Šikovný doplněk, má své mouchy viz příspěvek z 24.4.2020 od lypotraviny. Ještě bych doplnil, že je díky doplňku možné nastavit na různé produkty různé slevy, ale nejde vymezit pro jednotlivé skupiny uživatelů. Pokud od doplňku očekáváte možnost nastavit pro různé skupiny zákazníků různé ceníky, tak to nelze. Na to je jiný doplněk. Myslím, že je to doplněk velkoobchod.
, originalsonax.cz, 05.11.2020, 18:21
A Administrator
Doplněk splňuje vše, co od něj člověk potřebuje. Možná zbytečně složité nastavení - klikání. Má jednu chybu - nedodržuje maximální povolenou slevu. Když je u produktů nastavena max sleva 20%, přihlášený věrný zákazník má 5% slevu, tak zákazník vidí 25% slevu.
, lyopotraviny.cz, 24.04.2020, 09:30

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.