MessageOk
Co doplněk umožní?
- Sníží počet hovorů i e-mailů od zákazníků – odpovědi na své dotazy si jednoduše najdou v zákaznické samoobsluze a rovnou si sami online vyřeší i některé požadavky.
- Zajistí, že budete mít od zákazníků vždy všechny potřebné a 100% správné informace, k vyřešení jeho požadavku. Na nic se nebudete muset doptávat ani řešit překlepy.
- Zautomatizuje procesy – od storna, přes vrácení, reklamaci až po změnu typu platby, dopravy, znovu zaslání faktury apod.
- Zlepší zákaznický zážitek – Zákazníci nebudou muset čekat, než jim někdo odpoví na e-mail a pak si s ním složitě dopisovat a upřesňovat informace, ani čekat na telefonu.
- Budete mít spokojenější zaměstnance – vaše zákaznická podpora nebude každý den jen odpovídat na stejné dotazy. Uvolní se jim ruce, budou mít na práci větší klid a bude je to víc bavit.
MessageOk je jediná interaktivní zákaznická samoobsluha na českém trhu, kde vaši zákazníci najdou odpovědi na své nejčastější otázky a online na pár kliků vyřeší svoje požadavky. Zjistí, v jakém stavu je jejich objednávka, vygenerují si QR kód pro platbu, celou objednávku na pár kliků stornují, nebo třeba zadají reklamaci včetně nahrání fotografií a vygenerování PDF formuláře.
Obsah i funkčnost si snadno sami přizpůsobíte
Po propojení doplňku se Shoptetem můžete ihned začít používat naše předpřipravené řešení, nebo si si ho jakkoliv přizpůsobit. Měnit můžete veškeré textace i flow. Komunikaci si tak sladíte s webem i transakčními e-maily a fungování samoobsluhy upravíte, aby vše pasovalo s vašimi procesy.
Samoobsluhu si propojíte s aplikacemi, které už používáte
Například se Zásilkovnou, Balíkobotem, Pohodou, Daktelou, Retinem, nebo třeba Freelem a spoustu dalšími. Stačí vám k tomu znát jen API klíč a všechny procesy tím ještě více zeefektivníte a zautomatizujete.
Díky statistikám získáte perfektní přehled i zpětnou vazbu
Přesně uvidíte, kolik vašich zákazníků samoobsluhu využilo, k čemu a jak. Takže si snadno spočítáte, v čem vám pomohla. Taky zjistíte, co vaši zákazníci řeší nejčastěji a dostanete spoustu podnětů, jak a co můžete vylepšit.
Samoobsluhu využijete i pro zaměstnance
Když si v ní zmapujte všechny vaše procesy, můžete zaměstnance provádět denními úkoly. Tím zajistíte, že nikdo na nic nezapomene a také snadněji zaškolíte nové kolegy.
MessageOk se vyplatí malým i velkým e-shopům
- Malým e-shopům může MessageOk pomoct zlepšit zákaznickou zkušenost. Samoobsluhu mohou také skvěle využít pro mapování interních procesů a rychlejší zaučení nových kolegů.
- Velký e-shop ocení hlavně zmenšení náporu na zákaznickou podporu (méně drnčících telefonů i e-mailů). A také 100% úplné a strukturované tickety, které vyřeší až o 60 % rychleji, než běžné e-maily od zákazníků, kde většinou něco chybí, nebo v nich musí zákaznická podpora informace luštit.
Instalaci zvládnete hravě za pár minut
Stačí postupovat podle návodu, který jsme pro vás připravili. Povede vás krok za krokem. Po instalaci už jen na místo, kde se má samoobsluha na vašem e-shopu zobrazit, vložíte náš kód. Celou samoobsluhu máte od nás už předpřipravenou. Aniž byste museli cokoliv pracně vymýšlet a nastavovat, můžete ji hned začít používat. Upravovat můžete vše přímo z administrace Shoptetu a změny, které uděláte, hned uvidíte na webu.