MessageOk
Co doplněk umožní?
- Zákazníkům pomůže řešit jednoduché požadavky, MessageOk je totiž interaktivní zákaznická samoobsluha
- Navrhnout zákaznické scénáře jako Reklamace, Storno, Vrácení a nechat uživatele, aby mohli sami zadat, co potřebují
- Garanci, že vám zákazníci již nebudou psát neúplné nebo nejasné dotazy. Zpráva od nich bude vždy perfektně připravena na vyřešení
- Méně zbytečného dopisování a více času na skutečné řešení požadavků
- Požadavky, které se vytváří přes MessageOk, se daří průměrně vyřešit o 60 % rychleji, než když se řeší na online chatu
MessageOk není klasický chat. Je to webová samoobsluha pro vaše zákazníky, která zefektivní práci vaší zákaznické podpoře a urychlí vyřizování příchozích požadavků. Pro dotazy, které se opakují, stačí vytvořit tzv. zákaznický scénář. A díky těmto scénářům každý zákazník projde procesem zadání svého požadavku krok po kroku samostatně, ale výsledkem je naprosto jasný a přehledný požadavek s validními údaji, který vaši operátoři zvládnou vyřešit v průměru o 60 % rychleji, než zprávy zaslané přes chat, e-mail nebo telefon. A díky podrobným statistikám máte ukázanou cestu, co ve své práci zlepšovat.
Základní vlastnosti doplňku
V jednoduchém editoru poskládáte jednotlivé kroky za sebe tak, jako kdyby jste se zákazníkem mluvili po telefonu. Přidáte prvek na získání čísla objednávky, zeptáte se na zákazníka zda chce vrátit peníze apod.
Postupně tak vznikne kompletní zákaznický scénář, tedy typický požadavek zákazníka, který se často opakuje. Zákaznickým scénářem může být například vrácení zboží, zjištění stavu objednávky nebo reklamace zásilky.
Jaké scénáře můžete vytvořit?
Je to jen na vás. Velké množství zákazníků se ptá na termín doručení, po zadání čísla objednávky mu můžete automaticky zobrazit v jakém stavu se objednávka nachází, včetně track&trace informací ze stránek České pošty. Můžete snadno pomoci zákazníkům s dotazy na parametry zboží, nebo jim můžete dovolit snadno vyplnit reklamační formulář
Pro koho je doplněk určen
- Malý e-shop může připravit scénáře řešení jednotlivých případů, a rychleji zaučí nové kolegy, až se bude e-shop zvětšovat
- Velký e-shop ušetří čas při vytváření požadavků a jejich řešení bude efektivnější
- Doplněk můžete také využít k interním účelům, při přijmutí hovoru lze jednoduše procházet scénář se zákazníkem na lince. Operátorovi se tak budou našeptávat vhodné informace
Proč si vybrat právě tento doplněk?
- MessageOk bude jedním centralizovaným samooblsužným kontaktním místem pro vaše zákazníky
- Eliminujete chybovost nebo neúplnost zadaných údajů od zákazníků v jejich požadavcích
- Zvýšíte rychlost řešení požadavků průměrně o 60 %, což zákazníci velmi ocení
- Nebudete muset řešit nárazově zahlecenou infolinku
Jak doplněk aktivovat
- Nejprve je třeba MessageOk nainstalovat na této stránce
- Po registraci doplňku přijde email s přihlašovacími údaji do aplikace MessageOk, kde najdete statistiky a také editor samostatných scénářů. Pokud budete používat jen jeden, dostanete se k němu snadno přímo v administraci Shoptetu
- Odkaz na přihlášení do doplňku najdete v administraci e-shopu > Propojení > Správce Doplňků > kategorie Produkty > MessageOk > Akce "Nastavení"
Během zkušební doby aplikace (14 dní) vám budou od MessageOk přicházet e-maily s návody a tipy jak na to.
Jak zvládnout předvánoční nápor dotazů?
To se dozvíte v tomto webináři: