Názor odborníka

Jitka Šišperová, Vedoucí zákaznické podpory Dámejídlo

Roste nám vytrvale počet objednávek, zároveň roste počet požadavků ale i tak se nám je daří s MessageOk rychleji řešit a zákazníci sami zjišťují, že díky tomuto chytrému nástroji ani nemají potřebu nám volat či psát e-maily.

Jak doplněk vypadá?

Po instalaci a jednoduchém nastavení získáte již připravenou samoobsluhu pro vaše zákazníky.

"Storno objednávky" provede zákazník za 30 vteřin zcela sám. Díky tomu šetříme čas operátorů

Přehled vylepšení

Září 2020

  • opravena funkčnost v některých prohlížečích (Safari, Chrome) po změně cookies politiky
  • storno objednávky automaticky vytváří poznámku v objednávce
  • nově je možné ve scénáři přidat k objednávce i libovolnou poznámku (kompatibilní s Automatizace objednávek)

Srpen 2020

  • vylepšeno rozpoznání přepravce Toptrans
  • vylepšeno rozpoznání slovenského přepravce GLS

Hodnocení

22 hodnocení
(21)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
MM Monika Moravčíková
Perfektní doplněk, za nás velký game changer! Šetří práci naší zákaznické podpory a umožňuje automatizovat vrácení, reklamace, storna a spoustu dalších procesů. Zákaznická podpora doplňku na jedničku, ochotní se vším pomoci. Vřele doporučuji!
, moniel.cz, 17.12.2024, 17:10
A Administrator
tlačítko otazniku překrýva tačítko přejít k nákupu.
, bodycount.cz, 21.10.2024, 19:57
M MessageOk
Dobrý den, pozici tlačítka si můžete nastavit. Může být vlevo, vpravo, případně může být i jinak odsazená. Lze ji také např. úplně vypnout v košíku nebo na mobilním zařízení. Pokud potřebujete poradit, rádi vám pošleme návod nebo úpravu nastavíme za vás. Kontaktní e-mail je support@messageok.com
Vývojář doplňku MessageOk, messageok.com, 20.12.2024, 10:58
JP Jan Petrus
Naprosto fenomenální! Samoobsluha odbaví většinu požadavků a lze ji vložit na Vámi zvolené stránky. Zavolají, poradí a pomůžou = super přístup. Vznesl jsem dotaz zda-li bude propojení na Zaslat.cz a do týdne jsem dostal odpověď, že propojení již funguje. Bez vyčitek mohu jen doporučit.
, hackov.cz, 09.04.2024, 13:41
MT Marcel Tomsa
Je to radost, když máte nějakou představu a výsledek je ještě lepší, než jste čekali. Skvělý doplněk a výborná podpora!
, sportecas.cz, 11.11.2023, 11:39
JH Jiří Hudec
Funguje to výborně, zákaznická podpora vyřeší požadavky během krátké chvíle. Je to velmi vhodný doplněk pro e-shopy.
, obchod-kufry.cz, 25.09.2023, 09:59
ILH Ing. Lukáš Hliněný
Bez doplňku MessageOK si již nedovedu představit fungování mého e-shopu. Za málo peněz opravdu hodně muziky. Za přiměřenou částku dostanete vše co doplněk umožňuje. Žádné omezení dle různých tarifů. Vedle zaběhlých scénářů na webu mají nově i scénáře pro telefonní linku, které nám velmi usnadnili komunikaci s našimi zákazníky. Musím vyzdvihnout profesionální přístup s podporou, která dokáže nastavit vše na co si vzpomenete. Rozhodně DOPORUČUJI všem, který hledají inteligentní online nápovědu na web, telefon a messenger.
, kondik.cz, 05.04.2023, 23:42

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku MessageOk anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.