Názor odborníka

Jitka Šišperová, Vedoucí zákaznické podpory Dámejídlo

Roste nám vytrvale počet objednávek, zároveň roste počet požadavků ale i tak se nám je daří s MessageOk rychleji řešit a zákazníci sami zjišťují, že díky tomuto chytrému nástroji ani nemají potřebu nám volat či psát e-maily.

Jak doplněk vypadá?

Po instalaci a jednoduchém nastavení získáte již připravenou samoobsluhu pro vaše zákazníky.

"Storno objednávky" provede zákazník za 30 vteřin zcela sám. Díky tomu šetříme čas operátorů

Každý krok je možné si upravit v jednoduchém drag&drop editoru.

Hodnocení

1 hodnocení
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Skvělý doplněk, který nám ušetřil odpovídání na pořád ty samé e-maily. Po instalaci bylo přednastaveno, sice jsem se zalekl na začátku editoru, ale po chvíli jsem pochopil a je to jednoduchá klikačka a zvládne kdokoliv.
, littlenature.cz, 24.06.2020, 21:03
M MessageOk
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Pokud si nebudete s editorem vědět rady, napište nám na hello@messageok.com rádi poradíme nebo upravíme dle požadavků
Vývojář doplňku MessageOk, messageok.com, 25.06.2020, 11:09

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.