Názor odborníka

Jitka Šišperová, Vedoucí zákaznické podpory Dámejídlo

Roste nám vytrvale počet objednávek, zároveň roste počet požadavků ale i tak se nám je daří s MessageOk rychleji řešit a zákazníci sami zjišťují, že díky tomuto chytrému nástroji ani nemají potřebu nám volat či psát e-maily.

Jak doplněk vypadá?

Po instalaci a jednoduchém nastavení získáte již připravenou samoobsluhu pro vaše zákazníky.

"Storno objednávky" provede zákazník za 30 vteřin zcela sám. Díky tomu šetříme čas operátorů

Každý krok je možné si upravit v jednoduchém drag&drop editoru.

Přehled vylepšení

Září 2020

  • opravena funkčnost v některých prohlížečích (Safari, Chrome) po změně cookies politiky
  • storno objednávky automaticky vytváří poznámku v objednávce
  • nově je možné ve scénáři přidat k objednávce i libovolnou poznámku (kompatibilní s Automatizace objednávek)

Srpen 2020

  • vylepšeno rozpoznání přepravce Toptrans
  • vylepšeno rozpoznání slovenského přepravce GLS

Hodnocení

9 hodnocení
(9)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
MG Michaela Georgievová
Jak jsme bez tohoto doplňku mohli doteď existovat, nedokáži říci. Mohu však s čistým svědomím doporučit každému e-shopu, který to se zákaznickou podporou myslí vážně. Stejně jak skvělá je služba, kterou MessageOK nabízí, jsou nesmírně ochotní a nápomocní ti, kdo za ním stojí. Děkuji celému týmu za péči a podporu a také za nástroj, který nás posune zas o míli vpřed.
, cistytriko.cz, 01.11.2022, 13:47
OM Ondřej Mikoláš
Super doplněk pro malý i velký e-shop. Hlavně zákaznická linka s automatem nám ušetřila spoustu starostí. To byl doposud problém. Díky automatizaci můžeme zákazníkovi zavolat zpět či mu rovnou do SMS zaslat informace s řešením problémů jako je reklamace či vratka. Příjemná podpora jako bonus navíc. Doporučujeme všemi deseti.
, denishenry.cz, 31.10.2022, 16:35
FK Fajn Kratom
Skvěle vymakaný doplněk, základ každého e-shopu. Funguje naprosto skvěle!
, fajn.eu, 05.03.2021, 12:29
Josef Červenec
Doplněk vypadá skvěle, zatím ho jen testujeme. Pár chyb tam je, ale první hned opravili, teď čekáme na opravu dalších. Kdyby se Vám do budoucna podařilo napojení na Zásilkovnu, kdy by se rovnou zákazníkovi při zadání reklamace/vratky vygeneroval štítek pro reklamačního asistenta, tak by to bylo naprosto bezkonkurenční.
, vitaplant.cz, 18.02.2021, 08:51
M MessageOk
❤️ moc děkujeme! A hádejte co, propojení se Zásilkovnou máme již delší dobu připravené a nyní je již k dispozici. Více info na https://messageok.com/zasilkovna
Vývojář doplňku MessageOk, messageok.com, 19.02.2021, 07:32
JF Jan Fréhar
Super doplněk, který nám denně ušetří několik e-mailů. Jakákoliv automatizace je za nás super a děkujeme moc tvůrcům doplňku za nastavení a individuální přístup. Držím palce.
, nejlevnejsikoralky.cz, 03.09.2020, 15:08
M MessageOk
❤️ děkujeme
Vývojář doplňku MessageOk, messageok.com, 08.09.2020, 16:30
PDE Perfect Dress EU
už všechno funguje, doplněk doporučuji.
, perfect-dress.eu, 05.08.2020, 22:50
M MessageOk
❤️ děkujeme, to jsme rádi. Kdyby bylo cokoliv potřeba, ozvěte se nám na hello@messageok.com
Vývojář doplňku MessageOk, messageok.com, 09.09.2020, 10:23

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.