Názor odborníka

Jitka Šišperová, Vedoucí zákaznické podpory Dámejídlo

Roste nám vytrvale počet objednávek, zároveň roste počet požadavků ale i tak se nám je daří s MessageOk rychleji řešit a zákazníci sami zjišťují, že díky tomuto chytrému nástroji ani nemají potřebu nám volat či psát e-maily.

Jak doplněk vypadá?

Po instalaci a jednoduchém nastavení získáte již připravenou samoobsluhu pro vaše zákazníky.

"Storno objednávky" provede zákazník za 30 vteřin zcela sám. Díky tomu šetříme čas operátorů

Přehled vylepšení

Září 2020

  • opravena funkčnost v některých prohlížečích (Safari, Chrome) po změně cookies politiky
  • storno objednávky automaticky vytváří poznámku v objednávce
  • nově je možné ve scénáři přidat k objednávce i libovolnou poznámku (kompatibilní s Automatizace objednávek)

Srpen 2020

  • vylepšeno rozpoznání přepravce Toptrans
  • vylepšeno rozpoznání slovenského přepravce GLS

Hodnocení

21 hodnocení
(20)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
TC Tomáš Coufal
Naprosto nepostradatelný doplněk pro každý e-shop. Ušetřil nám hromadu času na dotazech od zákazníků, které máme nyní zpracované v MessageOK nápovědě. Ušetřený čas můžeme využít na mnohem produktivnější věci. Podpora je naprosto brilantní. O zákazníka se starají, pravidelně s námi komunikují a přemýšlí za nás, jak ještě více využít MessageOK pro náš e-shop. Nepřemýšlejte, integrujte.
, iphonemarket.cz, 24.03.2023, 09:41
TS Tomas Sokol
MessageOK je must have pre zákaznícku podporu e-shopu. Po rokoch používania môžem len pochváliť skvelý customer service, neustály vývoj aplikácií a napojení a veľkú pomoc pri implementáci scenárov aj stratégie. Pri tomto doplnku reálne cítime pomoc na zákazníckej podpore a zákazníci sú spokojní, že majú k dispozícii info 365 dní v roku :) Odporúčam
, flexitylife.cz, 22.03.2023, 16:24
A Administrator
Must have doplněk pro ty, co chtějí usnadnit práci zákazníkovi i zákaznické podpoře e-shopu. Jako největší přínos hodnotím možnost samoobsluhou přidávat do objednávek poznámky a upravovat jejich stav v administraci.
, megacomics.cz, 21.03.2023, 13:48
MG Michaela Georgievová
Jak jsme bez tohoto doplňku mohli doteď existovat, nedokáži říci. Mohu však s čistým svědomím doporučit každému e-shopu, který to se zákaznickou podporou myslí vážně. Stejně jak skvělá je služba, kterou MessageOK nabízí, jsou nesmírně ochotní a nápomocní ti, kdo za ním stojí. Děkuji celému týmu za péči a podporu a také za nástroj, který nás posune zas o míli vpřed.
, cistytriko.cz, 01.11.2022, 13:47
OM Ondřej Mikoláš
Super doplněk pro malý i velký e-shop. Hlavně zákaznická linka s automatem nám ušetřila spoustu starostí. To byl doposud problém. Díky automatizaci můžeme zákazníkovi zavolat zpět či mu rovnou do SMS zaslat informace s řešením problémů jako je reklamace či vratka. Příjemná podpora jako bonus navíc. Doporučujeme všemi deseti.
, denishenry.cz, 31.10.2022, 16:35
FK Fajn Kratom
Skvěle vymakaný doplněk, základ každého e-shopu. Funguje naprosto skvěle!
, fajn.eu, 05.03.2021, 12:29

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku MessageOk anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.