MessageOk
Co doplněk umožní?
- Sníží počet hovorů i e-mailů od zákazníků – odpovědi na své dotazy si jednoduše najdou v zákaznické samoobsluze a rovnou si sami online vyřeší i některé požadavky.
- Zajistí, že budete mít od zákazníků vždy všechny potřebné a 100% správné informace, k vyřešení jeho požadavku. Na nic se nebudete muset doptávat ani řešit překlepy.
- Zautomatizuje procesy – od storna, přes vrácení, reklamaci až po změnu typu platby, dopravy, znovu zaslání faktury apod.
- Zlepší zákaznický zážitek – Zákazníci nebudou muset čekat, než jim někdo odpoví na e-mail a pak si s ním složitě dopisovat a upřesňovat informace, ani čekat na telefonu.
- Budete mít spokojenější zaměstnance – vaše zákaznická podpora nebude každý den jen odpovídat na stejné dotazy. Uvolní se jim ruce, budou mít na práci větší klid a bude je to víc bavit.
MessageOk je jediná interaktivní zákaznická samoobsluha na českém trhu, kde vaši zákazníci najdou odpovědi na své nejčastější otázky a online na pár kliků vyřeší svoje požadavky. Zjistí, v jakém stavu je jejich objednávka, vygenerují si QR kód pro platbu, celou objednávku na pár kliků stornují, nebo třeba zadají reklamaci včetně nahrání fotografií a vygenerování PDF formuláře.
Obsah i funkčnost si snadno sami přizpůsobíte
Po propojení doplňku se Shoptetem můžete ihned začít používat naše předpřipravené řešení, nebo si si ho jakkoliv přizpůsobit. Měnit můžete veškeré textace i flow. Komunikaci si tak sladíte s webem i transakčními e-maily a fungování samoobsluhy upravíte, aby vše pasovalo s vašimi procesy.
Samoobsluhu si propojíte s aplikacemi, které už používáte
Například se Zásilkovnou, Balíkobotem, Pohodou, Daktelou, Retinem, nebo třeba Freelem a spoustu dalšími. Stačí vám k tomu znát jen API klíč a všechny procesy tím ještě více zeefektivníte a zautomatizujete.
Díky statistikám získáte perfektní přehled i zpětnou vazbu
Přesně uvidíte, kolik vašich zákazníků samoobsluhu využilo, k čemu a jak. Takže si snadno spočítáte, v čem vám pomohla. Taky zjistíte, co vaši zákazníci řeší nejčastěji a dostanete spoustu podnětů, jak a co můžete vylepšit.
Samoobsluhu využijete i pro zaměstnance
Když si v ní zmapujte všechny vaše procesy, můžete zaměstnance provádět denními úkoly. Tím zajistíte, že nikdo na nic nezapomene a také snadněji zaškolíte nové kolegy.
MessageOk se vyplatí malým i velkým e-shopům
- Malým e-shopům může MessageOk pomoct zlepšit zákaznickou zkušenost. Samoobsluhu mohou také skvěle využít pro mapování interních procesů a rychlejší zaučení nových kolegů.
- Velký e-shop ocení hlavně zmenšení náporu na zákaznickou podporu (méně drnčících telefonů i e-mailů). A také 100% úplné a strukturované tickety, které vyřeší až o 60 % rychleji, než běžné e-maily od zákazníků, kde většinou něco chybí, nebo v nich musí zákaznická podpora informace luštit.
Instalaci zvládnete hravě za pár minut
Na stránke vpravo vyberte možnosť „Objednať a nainštalovať a postupujte podľa pokynov. Po instalaci už jen na místo, kde se má samoobsluha na vašem e-shopu zobrazit, vložíte náš kód. Celou samoobsluhu máte od nás už předpřipravenou. Aniž byste museli cokoliv pracně vymýšlet a nastavovat, můžete ji hned začít používat. Upravovat můžete vše přímo z administrace Shoptetu a změny, které uděláte, hned uvidíte na webu.