Názor odborníka

Veronika Kratochvílová, UX

Jednodušší cesta jak podpořit věrohodnost e-shopu už nebude. Díky hodnocení produktů a obchodu vám zákazníci mohou dát zpětnou vazbu na svůj nákup. Můžete mít pod kontrolou hodnocení a reagovat tak přímo, pokud byl zákazník nespokojený a zjistit okamžitě jaký byl jeho důvod. Právě ti nespokojení zákazníci mají větší tendence svůj zážitek sdílet, aniž by vás kontaktovali přímo. Tímto předejdete přešlapům a pomůžete i dalším zákazníkům se rozhodovat o nákupu na základě recenzí.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

28. 11. 2019

E-mail s hodnocením jsme upravili tak, aby se veškeré produkty, které již nejsou viditelné, nedostaly do e-mailu zákazníkovi. To jinými slovy znamená, že systém při odeslání zkontroluje viditelnost produktu. Pokud je produkt v administraci jakkoliv skrytý, tak se v e-mailu nezobrazí (aby se zobrazil, musí být na url adrese viditelný). Pokud by e-mail zůstal zcela bez produktů, odešle se nově e-mail jen s hodnocení obchodu. To vám pomůže sbírat hodnocení například v situaci, kdy automaticky skrýváte vyprodané produkty.

19. 11. 2019

Vylepšili jsme Hodnocení, pro které jsme přidali nový potvrzovací e-mail zákazníkovi. Do tohoto e-mailu můžete umístit jakoukoliv motivaci za vyplněné hodnocení, například slevový kód či odměnu ve formě speciálního obsahu. To vám pomůže sbírat více hodnocení a tím budovat důvěryhodnost e-shopu. Platí jak pro hodnocení produktu, tak pro hodnocení obchodu. Tento e-mail aktivujete v nastavení. Šablonu e-mailu naleznete v systémových akcích pod názvem "Oznámení o přijatém hodnocení zákazníkovi". 

Hodnocení

41 hodnocení
(32)
(5)
(3)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
Z Zdeněk
Hodnocení produktů a hlavně obchodu je dobré udržovat na více místech. Doplněk importuje heuréku, takže je na e-shopu vidět. Intuitivní nastavení a hlavně se s tím dá pohrát. Pozor na nastavení hodnocení produktů. Občas "škodná" nahází jednu hvězdu na víc položek a to ani nemá objednávku. Jakmile si ale odladíte nastavení, je to super. Určitě doporučujeme.
, naselasky.cz, 26.10.2025, 17:21
A Administrator
Nutnost míst, jednoduché nastavení a párování s heurekou
, vilagvarazs.hu, 25.07.2025, 16:50
TM Tomáš Marcaník
Doplněk určitě doporučuji, zvlášť, pokud svou značku teprve budujete.
, eshop.sampli.cz, 15.07.2025, 19:27
JK Jakub Kolínek
Pomáhá při relevanci nových zákazníků. Dá se modifikovat. Za mě funguje dobře!
, kofipack.com, 30.05.2025, 21:12
KC Klára Chvalinová
Doplněk vnímáme jako užitečný, obzvlášť díky propojení s Heurekou, takže zákazník nemusí odejít z webu.
, kancelar24.cz, 24.04.2025, 11:04
RV Radek Vyskočil
funguje dobře.. jen se mi stávalo, že kvuli kontroverznímu obsahu jsem viděl i záměrné poškozování hodnocení.. třeba když jsem vydal nový produkt, tak už am skákala 1 hvězda.. ale asi to bude v nastavení
, ganjalite.cz, 09.02.2025, 03:05

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Hodnocení produktů a obchodu anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.