Názor odborníka

Veronika Kratochvílová, UX

Jednodušší cesta jak podpořit věrohodnost e-shopu už nebude. Díky hodnocení produktů a obchodu vám zákazníci mohou dát zpětnou vazbu na svůj nákup. Můžete mít pod kontrolou hodnocení a reagovat tak přímo, pokud byl zákazník nespokojený a zjistit okamžitě jaký byl jeho důvod. Právě ti nespokojení zákazníci mají větší tendence svůj zážitek sdílet, aniž by vás kontaktovali přímo. Tímto předejdete přešlapům a pomůžete i dalším zákazníkům se rozhodovat o nákupu na základě recenzí.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

28. 11. 2019

E-mail s hodnocením jsme upravili tak, aby se veškeré produkty, které již nejsou viditelné, nedostaly do e-mailu zákazníkovi. To jinými slovy znamená, že systém při odeslání zkontroluje viditelnost produktu. Pokud je produkt v administraci jakkoliv skrytý, tak se v e-mailu nezobrazí (aby se zobrazil, musí být na url adrese viditelný). Pokud by e-mail zůstal zcela bez produktů, odešle se nově e-mail jen s hodnocení obchodu. To vám pomůže sbírat hodnocení například v situaci, kdy automaticky skrýváte vyprodané produkty.

19. 11. 2019

Vylepšili jsme Hodnocení, pro které jsme přidali nový potvrzovací e-mail zákazníkovi. Do tohoto e-mailu můžete umístit jakoukoliv motivaci za vyplněné hodnocení, například slevový kód či odměnu ve formě speciálního obsahu. To vám pomůže sbírat více hodnocení a tím budovat důvěryhodnost e-shopu. Platí jak pro hodnocení produktu, tak pro hodnocení obchodu. Tento e-mail aktivujete v nastavení. Šablonu e-mailu naleznete v systémových akcích pod názvem "Oznámení o přijatém hodnocení zákazníkovi". 

Hodnocení

35 hodnocení
(26)
(5)
(3)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
BJ Barbora Jandová
Platná legislativa nařizuje e-shopům uvádět způsob ověřování recenzí, který v nastavení tohoto doplňku chybí. Nešťastné je také to, že recenzi může vložit kdokoli, kdo navštíví e-shop - není to vázáno na konkrétní objednávku. ČOI za to uděluje poměrně vysoké pokuty. Na Shoptet prý zatím nepřišlo dost podnětů, aby se tomu pověnovali, tak snad se to do budoucna změní. Jinak je to velmi dobrý doplněk, ale buď si musíte vlastními silami odstranit možnost vložit hodnocení pro libovolného návštěvníka e-shopu, plus doplnit informaci, jakým způsobem recenze ověřujete (případně uvést, že se jedná o neověřené recenze) nebo jít na jistotu do Heuréky.
, albumariumshop.cz, 14.01.2025, 09:40
PF Petr Fiala
Doplněk funguje dobře, jenom bychom ocenili možnost přidat odkaz na článek o ověřování recenzí. Museli jsme to dodělat kódem.
, theikos.cz, 22.11.2024, 16:38
A Administrator
Dobrý a funkční doplněk
, gravon.cz, 31.10.2024, 13:08
A Administrator
Funguje dobře.
, kobercekobra.cz, 23.10.2024, 16:52
DM Daniel Mohyla
Fajn doplněk, dělá to hezký dojem na zákazníka.
, knotsoycandle.cz, 27.09.2024, 16:50
JZ Jan Zelinka
V telefonu je těžké správně ohodnotit míru spokojenosti hvězdičkami, které jsou pro použití v telefonu pro ovládání prsty příliš drobné. Jinak všechno ok, jednoduchý doplněk.
, goddo.cz, 29.05.2024, 11:02

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Hodnocení produktů a obchodu anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.