Názor odborníka

Jitka Šišperová, Vedoucí zákaznické podpory Dámejídlo

Roste nám vytrvale počet objednávek, zároveň roste počet požadavků ale i tak se nám je daří s MessageOk rychleji řešit a zákazníci sami zjišťují, že díky tomuto chytrému nástroji ani nemají potřebu nám volat či psát e-maily.

Jak doplněk vypadá?

Po instalaci a jednoduchém nastavení získáte již připravenou samoobsluhu pro vaše zákazníky.

"Storno objednávky" provede zákazník za 30 vteřin zcela sám. Díky tomu šetříme čas operátorů

Přehled vylepšení

Září 2020

  • opravena funkčnost v některých prohlížečích (Safari, Chrome) po změně cookies politiky
  • storno objednávky automaticky vytváří poznámku v objednávce
  • nově je možné ve scénáři přidat k objednávce i libovolnou poznámku (kompatibilní s Automatizace objednávek)

Srpen 2020

  • vylepšeno rozpoznání přepravce Toptrans
  • vylepšeno rozpoznání slovenského přepravce GLS

Hodnocení

20 hodnocení
(20)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
JP Jan Petrus
Naprosto fenomenální! Samoobsluha odbaví většinu požadavků a lze ji vložit na Vámi zvolené stránky. Zavolají, poradí a pomůžou = super přístup. Vznesl jsem dotaz zda-li bude propojení na Zaslat.cz a do týdne jsem dostal odpověď, že propojení již funguje. Bez vyčitek mohu jen doporučit.
, hackov.cz, 09.04.2024, 13:41
MT Marcel Tomsa
Je to radost, když máte nějakou představu a výsledek je ještě lepší, než jste čekali. Skvělý doplněk a výborná podpora!
, sportecas.cz, 11.11.2023, 11:39
JH Jiří Hudec
Funguje to výborně, zákaznická podpora vyřeší požadavky během krátké chvíle. Je to velmi vhodný doplněk pro e-shopy.
, obchod-kufry.cz, 25.09.2023, 09:59
ILH Ing. Lukáš Hliněný
Bez doplňku MessageOK si již nedovedu představit fungování mého e-shopu. Za málo peněz opravdu hodně muziky. Za přiměřenou částku dostanete vše co doplněk umožňuje. Žádné omezení dle různých tarifů. Vedle zaběhlých scénářů na webu mají nově i scénáře pro telefonní linku, které nám velmi usnadnili komunikaci s našimi zákazníky. Musím vyzdvihnout profesionální přístup s podporou, která dokáže nastavit vše na co si vzpomenete. Rozhodně DOPORUČUJI všem, který hledají inteligentní online nápovědu na web, telefon a messenger.
, kondik.cz, 05.04.2023, 23:42
IJB Ing. Jiří Beran
Doplněk MessageOK používáme již dlouho a práš eshop je to nepostradatelná věc, kdy zákazníci si sami zjišŤují informace o svých objednávkách a rozvnou i mění a doplňují své objednávky. MessageOK je přesně to co nám pomáhá mnohem více než online chat, který jsme plně nahradili právě touto aplikací. Podpora je také skvělá, vždy když něco potřebujeme , vše je vyřešeno rychle. Za nás rozhodně jeden z top našich doplňků., které používáme.
, 5mfencing.com, 31.03.2023, 14:04
TC Tomáš Coufal
Naprosto nepostradatelný doplněk pro každý e-shop. Ušetřil nám hromadu času na dotazech od zákazníků, které máme nyní zpracované v MessageOK nápovědě. Ušetřený čas můžeme využít na mnohem produktivnější věci. Podpora je naprosto brilantní. O zákazníka se starají, pravidelně s námi komunikují a přemýšlí za nás, jak ještě více využít MessageOK pro náš e-shop. Nepřemýšlejte, integrujte.
, iphonemarket.cz, 24.03.2023, 09:41

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Správa obchodu anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.