Názor odborníka

Shean, Vývoj a marketing

Poznámka u produktu může posloužit v případě, kdy se velmi často mění kódy u produktů v rámci více druhů zboží, a použití variant produktů tak není úplně vhodné. Pomocí doplňku příloha u produktu můžeme zákazníkovi umožnit vkládání příloh v případě, že nabízíme např. službu potisku/nášivky na produkty a potřebujeme uvést zaslání obrázku/loga, které by chtěl na produkt vytisknout/našít.

Poznámka aktivována například zde.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

6.1.2021

  • Možnost povinné poznámky u všech produktů
  • Možnost povinné přílohy u všech produktů
  • Možnost nastavení barev tooltipu (pozadí a text), který upozorňuje na povinnou poznámku, přílohu, nebo obojí
  • Možnost nastavení maximálního počtu nahrávaných příloh (max 5)
  • Možnost si individuálně nastavit texty pro popisky, tooltipy a akce
  • Možnost si nastavit povinnou poznámku pro jednotlivé produkty
  • Možnost si nastavit povinnou přílohu, počet souborů pro jednotlivé produkty
  • Možnost zobrazení miniatur obrázkových příloh a následné listování v galerii po kliknutí na miniaturu (pouze na šablonách třetí generace - Step, Classic, Waltz, Tango, Techno)
  • Nový způsob formátování a ukládání poznámky i odkazů na přílohy do poznámky k objednávce

1.11.2019

  • Úprava textace poznámky pro jakýkoliv produkt

Hodnocení

18 hodnocení
(9)
(1)
(5)
(3)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
BEH Bc. Erika Hasmuková
Doplněk hodnotím tak 50:50, hodně mi pomáhá, ale fatální nedostatek je, že když chce zákazník objednat např. 2x stejný hrneček, ale pokaždé s jiným textem, tak se do objednávky a poznámky propíše jen text jednoho z nich. Já pak musím řešit s klienty emailem, ať mi znovu napíší úpravy textů k produktům a je to nepříjemné jak pro mne, tak pro zákazníky, kteří i kvůli zmatečnosti nakonec kolikrát z košíku odejdou... Kdyby byl doplněk zdarma, tak ok, ale platím za něj každý měsíc a tohle je zásadní chyba. Už jsem to řešila i s podporou DKlab ale bez úspěchu. Bohužel.
, mugy.cz, 07.03.2021, 14:15
EK Eva Koňakovská
Za mě fajn nutný doplněk, bez kterého by to bylo složitější. Mám tři tipy pro zlepšení - bylo by fajn, kdyby každou poznámku k produktu šlo ještě upravit zpětně v košíku (takhle musí zákazník produkt vymazat a pak přidat nový). Druhý tip je, že pokud je poznámka nastavena jako povinná, tak by se hodilo, kdyby šla stále zadat souhrnná poznámka v objednávce (na ní nejde kliknout, když je produktová poznámka povinná). A třetí tip je, že by bylo fajn mít možnost nastavit poznámku jako povinnou pouze u některých produktů.
, byevka.cz, 18.01.2021, 23:28
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Jsme rádi, že jste spokojeni. Doplňky se snažíme průběžně vylepšovat, Vaše připomínky si píšeme pro možná vylepšení. Třetí tip je ale v doplňku již implementován. U jednotlivých produktů v nastavení doplňku můžete natavit, jestli mát být poznámka povinná, či nikoliv.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 19.01.2021, 14:16
T-D Tomáš - Dudlu.cz
Výborný doplněk řešící problémy, kdy vám dodavatel špatně dodává varianty produktů a vyžaduje jejich specifikaci v poznámce. Propisuje se správně i do dropshippingu 2.0.
, dudlu.cz, 10.01.2021, 15:58
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení doplňku jsme rádi, že jste s jeho funkcionalitou spokojeni.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 11.01.2021, 14:08
MW Michael Winterstein
Skvělý produkt, bez kterého si nedovedu představit fungování e-shopu. Po dnešní aktualizaci došlo k vylepšení v počtu maximálních souborů k jednomu produktu a to až na 5 souborů. Také velmi oceňuji náhledy připojených obrázků v košíku a poznámky k jednotlivým variantám produktů. Děkuji
, razo.cz, 06.01.2021, 22:25
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení doplňku. Jsme rádi, že jste spokojeni. Doplňky se snažíme průběžně vylepšovat.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 07.01.2021, 14:51
A Administrator
Jednoduchý doplněk se snadným ovládáním a nastavením, škoda těch zbytečných neduhů. - Velmi často se stává (asi v 25%!), že příloha se u objednávky nezobrazí, přestože zákazníci přísahají, že ji nahráli. Dotaz na podporu zůstal bez vyřešení... - Soubor se přejmenuje na něco jako "4b1173f0-bdc2-11ea-bbca-ecf4bbd79d2f......" Což trochu komplikuje organizaci a identifikaci. - Nelze nahrát víc souborů najednou, takže stejně musím řešit posílání příloh přes maily. Věřím, že pokud se tyto nedostatky časem vyřeší, dám 5*
, jarlsen.cz, 29.11.2020, 15:44
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení doplňku. Soubor se přejmenuje kvůli bezpečnosti. Nyní jsme rozšířili možnost nahrání až 5 příloh. V případě, že to nebude vytěžovat moc server, rozšíříme počet příloh až na 10. Bohužel při testování jsme neviděli, že by se příloha nebo poznámka nepropsala. Nyní jsme ale změnili funkcionalitu, takže poznámku ani přílohu nemůže uživatel sám smazat z poznámky objednávky. Věříme, že budete nyní více spokojeni.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 07.01.2021, 14:51
A Administrator
Byla to moje první zkušenost - řešit úpravu doplňku na míru a měl jsem z toho docela obavy. Vše se ale podařilo. Komunikace s Janem Matoušem výborná, reagoval kdykoli a upravoval obratem. Velká spokojenost a rád se na ně/j/ obrátím v případě potřeby znovu. https://eshop.saveshelp.cz/dresy/dres-s-vlastnim-potiskem-saves-help-shdg003/
, eshop.saveshelp.cz, 24.11.2020, 18:22
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení a jsme rádi, že jste s naší prací spokojeni.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 25.11.2020, 13:48

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Produkty anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.