Názor odborníka

Shean, Vývoj a marketing

Poznámka u produktu může posloužit v případě, kdy se velmi často mění kódy u produktů v rámci více druhů zboží, a použití variant produktů tak není úplně vhodné. Pomocí doplňku příloha u produktu můžeme zákazníkovi umožnit vkládání příloh v případě, že nabízíme např. službu potisku/nášivky na produkty a potřebujeme uvést zaslání obrázku/loga, které by chtěl na produkt vytisknout/našít.

Poznámka aktivována například zde.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

2.6.2023

  • Možnost nastavit povolené přípony pro přílohu

18.5.2023

  • Možnost přidat poznámku nebo přílohu každému kusu stejného produktu
  • Podpora multijazyčnosti
  • Editace poznámky v košíku
  • Postupné nahrávání příloh
  • Editovatelná informační hláška v košíku
  • Šablony pro poznámky
  • Při použití šablony až 5 editovatelných polí u produktu
  • Pro registrované a přihlášené uživatele se přenáší poznámky a přílohy mezi zařízeními

6.1.2021

  • Možnost povinné poznámky u všech produktů
  • Možnost povinné přílohy u všech produktů
  • Možnost nastavení barev tooltipu (pozadí a text), který upozorňuje na povinnou poznámku, přílohu, nebo obojí
  • Možnost nastavení maximálního počtu nahrávaných příloh (max 5)
  • Možnost si individuálně nastavit texty pro popisky, tooltipy a akce
  • Možnost si nastavit povinnou poznámku pro jednotlivé produkty
  • Možnost si nastavit povinnou přílohu, počet souborů pro jednotlivé produkty
  • Možnost zobrazení miniatur obrázkových příloh a následné listování v galerii po kliknutí na miniaturu (pouze na šablonách třetí generace - Step, Classic, Waltz, Tango, Techno)
  • Nový způsob formátování a ukládání poznámky i odkazů na přílohy do poznámky k objednávce

1.11.2019

  • Úprava textace poznámky pro jakýkoliv produkt

Hodnocení

38 hodnocení
(19)
(2)
(6)
(4)
(7)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Bohužel musím dát stejné hodnocení jako lidé níže. Pokud si zákazník objedná několik kousků zboží, připojí k nim různé poznámky (popř. přílohu), tak se zobrazí pouze jedna poznámka, stejná pro celou objednávku. Díky tomuto nedodělku jsme zkazili několik objednávek, tím pádem byl zákazník nespokojen a my jsme přišli o peníze za zboží na míru, které můžeme vyhodit. Měl jsem si recenze přečíst dříve, před nákupem doplňku.
, bertold.cz, 09.12.2021, 09:36
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Nicméně všude je napsáno, že doplněk nenahrazuje variantu produktu a nejde takto produkty nakoupit. Nicméně připravujeme další update doplňku, kde tuto funkcionalitu připravujeme, ven by měl jít ven v 1. čtvrtletí 2022.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 15.12.2021, 16:30
A Administrator
Bohužel doplněk funguje pouze z části a to již dlouhodobě. Dle recenzí dokonce více než rok a půl. Vylepšení nám bylo přislíbeno před létem 21 na podzim 21. Nestalo se. Další vylepšení se dle vývojářů plánuje na začátek roku 22. Při objednání 2 a více stejných produktů (například červený dress pro celý manšaft, pokaždé s jiným číslem a jménem hráče, nebo bílé triko pro nevěstu, družičku ap.), se text do poznámky propíše pouze u jednoho z nich. Toto přidává spoustu následné komunikace se zákazníkem. Proto raději bez doplňku. Uvítáme, pokud se nám ozvete, jakmile bude doplněk, za který si platíme, fungovat plnohodnotně.
, nanitce.cz, 31.10.2021, 12:18
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat a i tento doplněk zase brzy vylepšíme. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde bude mimo jiné vyřešené vkládání stejného produktu s různými poznámkami.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:25
ZM Zuzana Matějů
Skvělé, řeší spoustu problémů, dokud zákazník nepřidá zboží do košíku z náhledu (a ne po rozkliku) a v košíku už poznámka není. Bylo by možné přidat možnost poznámky i do košíku, prosím?
, zuzancinokulinarstvi.cz, 18.10.2021, 16:22
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, jsme rádi, že jste spokojeni. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat a i tento doplněk zase brzy vylepšíme. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde bude mimo jiné vyřešené vkládání stejného produktu s různými poznámkami.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:24
A Administrator
Skvělý doplněk! Funguje bez problému, přesně dle očekávání. Musím poděkovat dkLabu za pomoc a profesionální přístup!
, mydoggie.cz, 08.10.2021, 11:35
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, jsme rádi, že jste spokojeni. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat a i tento doplněk zase brzy vylepšíme. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde bude mimo jiné vyřešené vkládání stejného produktu s různými poznámkami.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:24
BEH Bc. Erika Hasmuková
Doplněk hodnotím tak 50:50, hodně mi pomáhá, ale fatální nedostatek je, že když chce zákazník objednat např. 2x stejný hrneček, ale pokaždé s jiným textem, tak se do objednávky a poznámky propíše jen text jednoho z nich. Já pak musím řešit s klienty emailem, ať mi znovu napíší úpravy textů k produktům a je to nepříjemné jak pro mne, tak pro zákazníky, kteří i kvůli zmatečnosti nakonec kolikrát z košíku odejdou... Kdyby byl doplněk zdarma, tak ok, ale platím za něj každý měsíc a tohle je zásadní chyba. Už jsem to řešila i s podporou DKlab ale bez úspěchu. Bohužel.
, mugy.cz, 07.03.2021, 14:15
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat a i tento doplněk zase brzy vylepšíme. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde bude mimo jiné vyřešené vkládání stejného produktu s různými poznámkami.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:25
EK Eva Koňakovská
Za mě fajn nutný doplněk, bez kterého by to bylo složitější. Mám tři tipy pro zlepšení - bylo by fajn, kdyby každou poznámku k produktu šlo ještě upravit zpětně v košíku (takhle musí zákazník produkt vymazat a pak přidat nový). Druhý tip je, že pokud je poznámka nastavena jako povinná, tak by se hodilo, kdyby šla stále zadat souhrnná poznámka v objednávce (na ní nejde kliknout, když je produktová poznámka povinná). A třetí tip je, že by bylo fajn mít možnost nastavit poznámku jako povinnou pouze u některých produktů.
, byevka.cz, 18.01.2021, 23:28
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Jsme rádi, že jste spokojeni. Doplňky se snažíme průběžně vylepšovat, Vaše připomínky si píšeme pro možná vylepšení. Třetí tip je ale v doplňku již implementován. U jednotlivých produktů v nastavení doplňku můžete natavit, jestli mát být poznámka povinná, či nikoliv.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 19.01.2021, 14:16

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Poznámka a příloha k produktu anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.