Názor odborníka

Shean, Vývoj a marketing

Poznámka u produktu může posloužit v případě, kdy se velmi často mění kódy u produktů v rámci více druhů zboží, a použití variant produktů tak není úplně vhodné. Pomocí doplňku příloha u produktu můžeme zákazníkovi umožnit vkládání příloh v případě, že nabízíme např. službu potisku/nášivky na produkty a potřebujeme uvést zaslání obrázku/loga, které by chtěl na produkt vytisknout/našít.

Poznámka aktivována například zde.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

2.6.2023

  • Možnost nastavit povolené přípony pro přílohu

18.5.2023

  • Možnost přidat poznámku nebo přílohu každému kusu stejného produktu
  • Podpora multijazyčnosti
  • Editace poznámky v košíku
  • Postupné nahrávání příloh
  • Editovatelná informační hláška v košíku
  • Šablony pro poznámky
  • Při použití šablony až 5 editovatelných polí u produktu
  • Pro registrované a přihlášené uživatele se přenáší poznámky a přílohy mezi zařízeními

6.1.2021

  • Možnost povinné poznámky u všech produktů
  • Možnost povinné přílohy u všech produktů
  • Možnost nastavení barev tooltipu (pozadí a text), který upozorňuje na povinnou poznámku, přílohu, nebo obojí
  • Možnost nastavení maximálního počtu nahrávaných příloh (max 5)
  • Možnost si individuálně nastavit texty pro popisky, tooltipy a akce
  • Možnost si nastavit povinnou poznámku pro jednotlivé produkty
  • Možnost si nastavit povinnou přílohu, počet souborů pro jednotlivé produkty
  • Možnost zobrazení miniatur obrázkových příloh a následné listování v galerii po kliknutí na miniaturu (pouze na šablonách třetí generace - Step, Classic, Waltz, Tango, Techno)
  • Nový způsob formátování a ukládání poznámky i odkazů na přílohy do poznámky k objednávce

1.11.2019

  • Úprava textace poznámky pro jakýkoliv produkt

Hodnocení

36 hodnocení
(16)
(2)
(6)
(5)
(7)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
L Lyonis
Na první pohled je to supr, jen do té doby než zjistíte že poznámka nebo příloha je navázána na produkt, nikoliv na každý kus daného produktu (je pravdou, že takto je to uvedeno i v popisu služby). Za mě je to zásadní nedostatek, protože denně musím řešit, že si někdo objedná více ks produktu s nadpisem a mě se zobrazí jen ten poslední nadpis. Spousta omlouvání, mailů, telefonátů a zákazníku, kteří kroutí hlavami nad tím, jak je to dnes vůbec možné. Ještě bych pochopil, kdyby to bylo zdarma a prostě se to moc nepovedlo, ale když za to platíte měsíční paušál, tak bych očekával i nějaký upgrade. Nejsmutnější na tom je, že se o tomto zásadním problému ví už více jak dva roky. Píše se tu, že bude upgrade, ale asi i zde platí... "SLIBEM NAZARMOUTÍŠ"
, lyonis.cz, 05.09.2022, 11:15
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za využívání našeho doplňku. Dnes proběhl velký update doplňku, který přidává následující funkce: - Možnost přidat poznámku nebo přílohu každému kusu stejného produktu - Podpora multijazyčnosti - Editace poznámky v košíku - Postupné nahrávání příloh - Editovatelná informační hláška v košíku - Šablony pro poznámky - Při použití šablony až 5 editovatelných polí u produktu - Pro registrované a přihlášené uživatele se přenáší poznámky a přílohy mezi zařízeními
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 18.05.2023, 21:34
Z-M Zdeněk - majitel
Doplněk naprosto splňuje svůj účel na eshopu www.lumisek.cz. Komunikace s Dk LAB výborná, rychlá a profesionální.
, lumisek.cz, 04.02.2022, 23:56
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme, že používáte náš doplněk a jste s ním spokojeni.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 18.05.2023, 21:33
PD Pavel DOLOGH
Velký špatný :-( bohužel nic jiného aktuálně není a to je ještě horší fakt... Nelze u produktu zaškrtnout příznak, nutno nastavovat v externím prostředí, z počátku u pár produktů OK, po čase se v tom začnete ztrácet s velkým počtem produktů Pokud zákazník nahraje 2 a více fotografií, neboť chce více KS stejného produktu, nahraje se pouze poslední jedna fotka, to je za mě zásadní chyba, než jsme na to přišli, naštvali jsme pár lidí. Přílohy jsou drženy pouze pár dní, pak se ze serveru smažou... pokud se ozve zákazník po měsíci a chce doobjednat, již se k příloze nedostanete. za ty peníze je to trapné... Kord jestli to lidi již urgují několik měsíců.
, expresslaser.cz, 14.12.2021, 12:39
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Nicméně všude je napsáno, že doplněk nenahrazuje variantu produktu a nejde takto produkty nakoupit. Nicméně připravujeme další update doplňku, kde tuto funkcionalitu připravujeme, ven by měl jít ven v 1. čtvrtletí 2022. Co se týká výběru konkrétních produktů pro poznámku, jiné řešení momentálně nelze udělat než přes externí administraci.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 15.12.2021, 16:32
A Administrator
Bohužel musím dát stejné hodnocení jako lidé níže. Pokud si zákazník objedná několik kousků zboží, připojí k nim různé poznámky (popř. přílohu), tak se zobrazí pouze jedna poznámka, stejná pro celou objednávku. Díky tomuto nedodělku jsme zkazili několik objednávek, tím pádem byl zákazník nespokojen a my jsme přišli o peníze za zboží na míru, které můžeme vyhodit. Měl jsem si recenze přečíst dříve, před nákupem doplňku.
, bertold.cz, 09.12.2021, 09:36
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Nicméně všude je napsáno, že doplněk nenahrazuje variantu produktu a nejde takto produkty nakoupit. Nicméně připravujeme další update doplňku, kde tuto funkcionalitu připravujeme, ven by měl jít ven v 1. čtvrtletí 2022.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 15.12.2021, 16:30
A Administrator
Bohužel doplněk funguje pouze z části a to již dlouhodobě. Dle recenzí dokonce více než rok a půl. Vylepšení nám bylo přislíbeno před létem 21 na podzim 21. Nestalo se. Další vylepšení se dle vývojářů plánuje na začátek roku 22. Při objednání 2 a více stejných produktů (například červený dress pro celý manšaft, pokaždé s jiným číslem a jménem hráče, nebo bílé triko pro nevěstu, družičku ap.), se text do poznámky propíše pouze u jednoho z nich. Toto přidává spoustu následné komunikace se zákazníkem. Proto raději bez doplňku. Uvítáme, pokud se nám ozvete, jakmile bude doplněk, za který si platíme, fungovat plnohodnotně.
, nanitce.cz, 31.10.2021, 12:18
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat a i tento doplněk zase brzy vylepšíme. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde bude mimo jiné vyřešené vkládání stejného produktu s různými poznámkami.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:25
ZM Zuzana Matějů
Skvělé, řeší spoustu problémů, dokud zákazník nepřidá zboží do košíku z náhledu (a ne po rozkliku) a v košíku už poznámka není. Bylo by možné přidat možnost poznámky i do košíku, prosím?
, zuzancinokulinarstvi.cz, 18.10.2021, 16:22
PAP Poznámka a příloha k produktu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, jsme rádi, že jste spokojeni. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat a i tento doplněk zase brzy vylepšíme. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde bude mimo jiné vyřešené vkládání stejného produktu s různými poznámkami.
Vývojář doplňku Poznámka a příloha k produktu, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:24

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Produkty a sklady anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.