Názor odborníka

Jakub Němeček, Majitel Lucky Vibes

Naprosto geniální řešení aftersale servisu pro zákazníky. Pokud berete vážně spokojenost zákazníků a prozákaznický servis obecně, Retino prostě potřebujete. Na našich e-shopech se téměř eliminovala chybovost při výměnách a vratkách a ušetřili jsme jednoho zaměstnance.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

42 hodnocení
(39)
(1)
(1)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
E EXPRESSLASER.cz
Usnulo to na vavřínech :-(, ANO top apka pro vyřizování reklamací, ale 2 měsíce zpět jsem prosil o upravení obsahu notifikačních emailu, nebot prázný email s informací, že zákazník vložid do přípravu zprávu je narosto o ničem, a přitom mejl může obsahovat text té zákaznické zprávy - bez odezvy. Další co mě aktuálně fakt štve je certifikát. Pokud máte reklamací hodně dostanete certifikát. V našem případě máme za 90dní opět jen 6 reklamací na 1500 objednávek a nedostaneme tedy certifikát, zmízí vizuelně něco na co je zákazník zvyklý. Je to přesně obráceně, máme 6500 objednávek a 100 reklamací včetně vratek, proč nemáme certifikát nízkého promile reklamací, to by bylo pro zákazníka dalekovíce vypovídající.
, expresslaser.cz, 03.10.2023, 10:04
R Retino
Dobrý den, Pavle, děkujeme za Vaši recenzi a jsme rádi, že vnímáte Retino jako "top appku" na reklamace. Snažíme se, aby to tak zůstalo i nadále. Pokud jde o emailové notifikace, tak ty aktuálně běží ve dvou různých režimech. V prvním režimu se odesílají jednotlivě (jedna notifikace = jeden email) a v druhém režimu hromadně (jeden email může obsahovat více notifikací). V prvním režimu notifikace o nové zprávě od zákazníka rovnou obsahuje zákazníkovu zprávu. V druhém režimu ji z pochopitelných důvodů neobsahuje, ale můžete se z emailu jednoduše prokliknout na detail případu, zprávu si přečíst a zákazníkovi rovnou odpovědět. V Nastavení > Uživatel si můžete zvolit, v jakém režimu chcete fungovat. Pokud jde o pravidla udělení certifikátu, naším cílem je zákazníkům předat pravdivou a relevantní informaci, takže jsme nastavili minimální hranici počtu případů, abychom měli o kvalitě obchodu statisticky relevantní data. Obdobnou minimální hranici nastavují i jiné certifikáty v e-commerce, například Ověřeno zákazníky. Děkujeme za pochopení.
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 13.10.2023, 16:12
RN Radim Nigrin
RETINO je MUST-HAVE pro všechny, kdo to chtějí svou zákaznickou podporu vzít na profesionální úroveň. Když si vzpomenu, jak nám zákazníci posílali papírové formuláře a my složitě v mailech hledali, komu to patří a co vlastně chtěl, tak je jasné, že takto to rozhodně nelze dělat efektivně. Retino se snadno implementuje, pro zákazníka je to úžasně přehledný proces vrácení či reklamace a pro tým zákaznické podpory zase perfektní nástroj jak mít ve vratkách a reklamacích perfektní pořádek a systém. Dávám Retinu 10/10 a všem ho vřele doporučuji.
, kraloveskoly.cz, 16.05.2023, 17:04
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 13.10.2023, 14:31
A Administrator
S doplňkem jsme spokojeni - pro zákazníky snadné použití - vratky a výměny se řeší přes formulář na eshopu, je v tom takto pořádek. Řešíme takto vyšší stovky případů měsíčně.
, navahoo.cz, 16.05.2023, 15:48
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 13.10.2023, 14:31
LS Lukáš Sluka
Retino se za poslední roky stalo našim každodenním pomocníkem a práci si bez něj už rozhodně nedokážeme představit. Urychluje to naši práci, pomáhá nám to získat přehled ohledně vrácených produktů, zákazníkům to usnadňuje vrácení nebo výměnu produktů. V podstatě to nemá žádné mínusy. :-)
, olivie.cz, 16.05.2023, 12:55
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 13.10.2023, 14:31
A Administrator
Retino dlouhodobě používáme, dříve již u jiného providera, nyní pod Shoptetem. Pro přehlednost ve vratkách / reklamacích a podobně skvělý nástroj, který se za těch pár stovek vyplatí i pro jednotky případů.
, outdoorstuff.cz, 13.04.2023, 16:29
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 13.10.2023, 14:30
EM Eva Mrkvová
Bohužel z Retina oznámili, že doplněk už bude pouze v placené verzi, jelikož máme minimum vratek a reklamací, tak pro nás doplněk ztrácí smysl. Pokud si nenastavíte placenou verzi dopravy a nastavíte si ručně například Zpětnou zásilku pro Zásilkovnu (zákazníkovi by jste kód poslali mailem), tak to nefunguje, protože když tuto volbu zákazník vybere, tak Vám příjde informace, že zákazník si dopravu zajistí sám. Čas na opravu prý bude za pár měsíců. Takže jediná možnost je zaplatit další 300,- měsíčně za propojení se Zásilkovnou.
, toploziska.cz, 03.12.2022, 14:00
R Retino
Dobrý den, Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí, ale i tak děkujeme za hodnocení a dobu, po kterou jste Retino používala. Zmíněný problém, o kterém píšete, se projevuje pouze v bezplatném Retino Portalu, jehož provoz bude příští měsíc končit, a proto už jsme se rozhodli jej neřešit. V plné (placené) verzi Retina, která bude samozřejmě i nadále k dispozici, funguje vše v pořádku. Pokud byste měla libovolné další dotazy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Děkujeme za pochopení.
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 07.12.2022, 17:27

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Správa obchodu anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.