Retino
Co doplněk umožní?
- Vytváří dobropisy v Shoptetu na jeden klik
- Šetří 75 % vašeho času stráveného řešením vratek a reklamací
-
Automatizuje komunikaci, vytváření protokolů nebo refundace
-
Zajistí dokonalý pořádek evidencí stavů a hlídáním termínů
-
Vyřeší zpětnou dopravu včetně zahraničí a funguje jako samoobsluha pro zákazníky
- Zákazníka nenutí tisknout a zajistí hladký průběh moderní a efektivní cestou
- Zvyšuje spokojenost zákazníků a tím pádem také jejich ochotu u vás nakoupit znovu
Základní vlastnosti doplňku
Díky doplňku propojíte svůj obchod s rozhraním na správu reklamací, kde uvidíte veškeré informace o všech případech. Na jednom místě tak získáte vše pro efektivní správu zpětných procesů. Už žádné tabulky, papíry na stole, uložené koncepty v emailu k vyřízení a prošvihnuté termíny. Váš zákazník díky Retinu může reklamace či vratky zakládat online přímo na vašem webu (úspora času pro něj i pro vás) a vy máte všechny informace okamžitě u sebe.
Zákazník má také příležitost objednat si rovnou zpětnou dopravu, a to i ze zahraničí. Je pouze na vás, zdali ji rovnou uhradí, nebo budete dopravu jako e-shop proplácet. Opakující se činnosti v Retinu snadno vyřešíte. Komunikace, řešení zpětné dopravy, refundace nebo reklamační formuláře, to vše lze v Retinu automatizovat. Uživatelé říkají, že jim Retino ušetřilo 75 % času, který dříve věnovali řešení vratek a reklamací.
Zajištění zpětné dopravy, rychlejší vyřešení případu a dokonalá informovanost o stavu zajišťují vyšší zákaznickou spokojenost. A spokojený zákazník rovná se opakované nákupy! Retino vám přináší přehledné statistiky o reporty. Vždy tak víte, jak na tom u zákazníků jste.
Pro koho je doplněk určený?
Retino je vhodné pro každý e-shop, který řeší větší množství vratek a reklamací. Zpravidla se tak jedná o obchody s módou či sportovními potřebami, ale využívat doplněk můžete bez ohledu na typ zboží. Pokud množství případů, které musíte během měsíce řešit, roste, je nejvyšší čas nastavit procesy. A na to je zde Retino.
Jak doplněk aktivovat?
Propojení je otázkou okamžiku. Stačí si objednat doplněk v administraci vašeho e-shopu a poté se registrovat v aplikaci Retino. Díky plné integraci s Shoptet platformou nemusíte nic jiného instalovat.
Retino má, stejně jako většina externích služeb na Shoptet Doplňcích, svůj vlastníceník.
Jak na reklamace a vratky prakticky?
Podívejte se na webinář, který přináší informace o tom, jak přes Retino řešit reklamace a vratky v praxi.