Názor odborníka

Jakub Němeček, Majitel Lucky Vibes

Naprosto geniální řešení aftersale servisu pro zákazníky. Pokud berete vážně spokojenost zákazníků a prozákaznický servis obecně, Retino prostě potřebujete. Na našich e-shopech se téměř eliminovala chybovost při výměnách a vratkách a ušetřili jsme jednoho zaměstnance.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

32 hodnocení
(31)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Zatím testujeme, ale vypadá to dobře.
, ruzovakocka.cz, 07.05.2022, 13:17
R Retino
Děkujeme ❤️ Kdyby bylo potřeba při testování s něčím pomoct, neváhejte se obrátit na naši podporu: support@retino.com
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 09.05.2022, 11:23
VP Vítek Prchal
Příjemné uživatelské prostředí. Všechny informace na jednom místě, vše se dá udělat v podstatě na “jedno kliknutí”. Retino je fakt užitečný pomocník při řešení reklamací a vratek, prostředí je přehledné a jednoduché. Velkou výhodou je možná automatizace hromady funkcí, štítkování a možnost komunikace se zákazníky přímo v Retinu. E-shopu naší velikosti využití maximálně vyhovuje a nemůžeme nic vytknout, snad kromě trochu omezené možnosti přizpůsobení vzhledu reklamačních oken a formulářů.
, angrybeards.cz, 25.01.2022, 12:24
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 25.01.2022, 15:04
JH Jiří Hudec
Zatím to vypadá skvěle, sice to není nejlevnější, platíte za objem reklamací, ale je to velmi propracované i z bankou při zpětných platbách
, obchod-kufry.cz, 11.01.2022, 11:18
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 12.01.2022, 11:22
A Administrator
Skvělý doplněk. Hledali jsme pro náš e-shop přesně něco takové, co by zautomatizovalo proces vrácení zboží. Máme jen pár výměn zboží za rok, ale i tak je to příjemné urychlení práce. Zákazník vyplní všechny požadované údaje najednou a hned ví kam zboží zaslat, plus si může rovnou objednat dopravu - což je super.
, jbshop.cz, 02.08.2021, 11:41
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 02.08.2021, 15:49
KD Kristýna Dufková
Naprosto skvělý doplněk, velmi nám usnadňuje proces zpracování a archivaci reklamací (i zákazníkům).
, nabytekmorava.cz, 24.05.2021, 12:58
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 25.05.2021, 09:30
A Administrator
I když jako e-shop s dentální hygienou řešíme minimum vratek, hledali jsme způsob efektivního řešení reklamací v týmu. Účetní program chtěl za reklamační modul nesmysl, jelikož řešíme kolem 10 reklamací za rok. Napadlo nás tedy hledat řešení přes Shoptet a našli jsme doplněk RETINO. Rovnou jsme přešli na placenou verzi, abychom mohli využívat všech nabízených funkcí. Výhody: • Jednoduché, rychlé a přehledné napojení na Shoptet • Vystavení reklamačního protokolu a odeslání zákazníkovi prakticky jedním klikem • Možnost psaní interních poznámek k případu • Veškeré informace o produktech a zákazníkovi si systém přebere sám ze Shoptetu • Základní stavy vyřizovaní a s tím spojené informační emaily zákazníkovi již nastaveny, takže prakticky možné začít používat obratem • Sledování, kolik času zbývá do termínu vyřízení reklamace • Možnost komunikace se zákazníkem přímo v Retinu. Retino doporučuji a myslím, že může hodně nabídnout i menšímu eshopu, který řeší pár případů vratek/reklamací ročně.
, zubacek.cz, 15.04.2021, 15:28
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 16.04.2021, 12:20

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.