Názor odborníka

Jakub Němeček, Majitel Lucky Vibes

Naprosto geniální řešení aftersale servisu pro zákazníky. Pokud berete vážně spokojenost zákazníků a prozákaznický servis obecně, Retino prostě potřebujete. Na našich e-shopech se téměř eliminovala chybovost při výměnách a vratkách a ušetřili jsme jednoho zaměstnance.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

34 hodnocení
(32)
(1)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
EM Eva Mrkvová
Bohužel z Retina oznámili, že doplněk už bude pouze v placené verzi, jelikož máme minimum vratek a reklamací, tak pro nás doplněk ztrácí smysl. Pokud si nenastavíte placenou verzi dopravy a nastavíte si ručně například Zpětnou zásilku pro Zásilkovnu (zákazníkovi by jste kód poslali mailem), tak to nefunguje, protože když tuto volbu zákazník vybere, tak Vám příjde informace, že zákazník si dopravu zajistí sám. Čas na opravu prý bude za pár měsíců. Takže jediná možnost je zaplatit další 300,- měsíčně za propojení se Zásilkovnou.
, toploziska.cz, 03.12.2022, 14:00
R Retino
Dobrý den, Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí, ale i tak děkujeme za hodnocení a dobu, po kterou jste Retino používala. Zmíněný problém, o kterém píšete, se projevuje pouze v bezplatném Retino Portalu, jehož provoz bude příští měsíc končit, a proto už jsme se rozhodli jej neřešit. V plné (placené) verzi Retina, která bude samozřejmě i nadále k dispozici, funguje vše v pořádku. Pokud byste měla libovolné další dotazy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Děkujeme za pochopení.
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 07.12.2022, 17:27
M mezamo.cz
OK
, mezamo.cz, 08.11.2022, 13:43
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 07.12.2022, 17:27
A Administrator
Zatím testujeme, ale vypadá to dobře.
, ruzovakocka.cz, 07.05.2022, 13:17
R Retino
Děkujeme ❤️ Kdyby bylo potřeba při testování s něčím pomoct, neváhejte se obrátit na naši podporu: support@retino.com
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 09.05.2022, 11:23
VP Vítek Prchal
Příjemné uživatelské prostředí. Všechny informace na jednom místě, vše se dá udělat v podstatě na “jedno kliknutí”. Retino je fakt užitečný pomocník při řešení reklamací a vratek, prostředí je přehledné a jednoduché. Velkou výhodou je možná automatizace hromady funkcí, štítkování a možnost komunikace se zákazníky přímo v Retinu. E-shopu naší velikosti využití maximálně vyhovuje a nemůžeme nic vytknout, snad kromě trochu omezené možnosti přizpůsobení vzhledu reklamačních oken a formulářů.
, angrybeards.cz, 25.01.2022, 12:24
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 25.01.2022, 15:04
JH Jiří Hudec
Zatím to vypadá skvěle, sice to není nejlevnější, platíte za objem reklamací, ale je to velmi propracované i z bankou při zpětných platbách
, obchod-kufry.cz, 11.01.2022, 11:18
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 12.01.2022, 11:22
A Administrator
Skvělý doplněk. Hledali jsme pro náš e-shop přesně něco takové, co by zautomatizovalo proces vrácení zboží. Máme jen pár výměn zboží za rok, ale i tak je to příjemné urychlení práce. Zákazník vyplní všechny požadované údaje najednou a hned ví kam zboží zaslat, plus si může rovnou objednat dopravu - což je super.
, jbshop.cz, 02.08.2021, 11:41
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 02.08.2021, 15:49

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.