Názor odborníka

Jakub Němeček, Majitel Lucky Vibes

Naprosto geniální řešení aftersale servisu pro zákazníky. Pokud berete vážně spokojenost zákazníků a prozákaznický servis obecně, Retino prostě potřebujete. Na našich e-shopech se téměř eliminovala chybovost při výměnách a vratkách a ušetřili jsme jednoho zaměstnance.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

18 hodnocení
(18)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
MB Markéta Bumbálková
Výborný pomocník pro každý e-shop - i pro ten úplně malý. Díky Retinu udržíme přehled o komunikaci se zákazníky ohledně reklamací a vratek - je to milionkrát lepší, než google tabulka. :D Doplněk se snadno integruje - nově se dá integrovat link i přímo do těla mailu, kterým zákazníka informujeme o odeslání objednávky, což je fantastické a poskytuje to zákazníkům velký komfort při komunikaci. Moc děkuji všem z Retina za jejich práci - Retino je rozhodně jeden z nejužitečnějších externích doplňků pro Shoptet.
, latkovky.cz, 05.05.2020, 10:19
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 05.05.2020, 15:57
MJ Mirko Janošič
Vynikající nástroj s dokonalou podporou, umožňující neomezené uživatelské nastavení pro zjednodušení vratkového/reklamačního procesu. Jednoznačně doporučuji.
, autodoplnky-obchod.cz, 01.04.2020, 08:45
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 01.04.2020, 11:15
JP Jan Procházka
Doplněk perfektní a zákaznická podpora ze strany Retina dokonalá. Lidi od Retina by měli vymyslet víc stejně dobrých a funkčních doplňků, hned by byl svět lepší místo... ;-)
, roni-syvin.cz, 31.03.2020, 21:38
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 01.04.2020, 08:58
ZV Zdeněk Vlček
Funguje dle mých představ. Automatizace fungují. Konečně nemám v reklamacích a vratkách "bordel,,. Zákaznická podpora Retina je na jedničku.
, jablecnedily.cz, 31.03.2020, 15:09
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 31.03.2020, 19:06
PD Petra Doležalová
Retino využíváme již rok a jsme moc spokojeni. Komunikace je přehledně na jednom místě a největší výhodou je jednoduchost a přehlednost zadávání vratek pro zákazníky. Super je automatizace komunikace, zákazník je tak rychle v obraze, co se s vratkou děje a nám to šetří čas. Dobrá volba.
, preciosa-eshop.com, 31.03.2020, 14:11
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 31.03.2020, 19:06
PR Pavel Ronovský
Retino už využíváme déle než dva roky. Velmi nám zjednodušilo a zkrátilo celý proces případných vratek či reklamací, ačkoliv jich máme necelá 2%. Zákazníci oceňují jednoduchý systém, který je provede procesem a nezapomenou např. na číslo účtu atd. Prostě super!
, fanda-nhl.cz, 26.03.2020, 13:26
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 27.03.2020, 08:17

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.