Názor odborníka

Jakub Němeček, Majitel Lucky Vibes

Naprosto geniální řešení aftersale servisu pro zákazníky. Pokud berete vážně spokojenost zákazníků a prozákaznický servis obecně, Retino prostě potřebujete. Na našich e-shopech se téměř eliminovala chybovost při výměnách a vratkách a ušetřili jsme jednoho zaměstnance.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

29 hodnocení
(28)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Skvělý doplněk. Hledali jsme pro náš e-shop přesně něco takové, co by zautomatizovalo proces vrácení zboží. Máme jen pár výměn zboží za rok, ale i tak je to příjemné urychlení práce. Zákazník vyplní všechny požadované údaje najednou a hned ví kam zboží zaslat, plus si může rovnou objednat dopravu - což je super.
, jbshop.cz, 02.08.2021, 11:41
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 02.08.2021, 15:49
KD Kristýna Dufková
Naprosto skvělý doplněk, velmi nám usnadňuje proces zpracování a archivaci reklamací (i zákazníkům).
, nabytekmorava.cz, 24.05.2021, 12:58
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 25.05.2021, 09:30
A Administrator
I když jako e-shop s dentální hygienou řešíme minimum vratek, hledali jsme způsob efektivního řešení reklamací v týmu. Účetní program chtěl za reklamační modul nesmysl, jelikož řešíme kolem 10 reklamací za rok. Napadlo nás tedy hledat řešení přes Shoptet a našli jsme doplněk RETINO. Rovnou jsme přešli na placenou verzi, abychom mohli využívat všech nabízených funkcí. Výhody: • Jednoduché, rychlé a přehledné napojení na Shoptet • Vystavení reklamačního protokolu a odeslání zákazníkovi prakticky jedním klikem • Možnost psaní interních poznámek k případu • Veškeré informace o produktech a zákazníkovi si systém přebere sám ze Shoptetu • Základní stavy vyřizovaní a s tím spojené informační emaily zákazníkovi již nastaveny, takže prakticky možné začít používat obratem • Sledování, kolik času zbývá do termínu vyřízení reklamace • Možnost komunikace se zákazníkem přímo v Retinu. Retino doporučuji a myslím, že může hodně nabídnout i menšímu eshopu, který řeší pár případů vratek/reklamací ročně.
, zubacek.cz, 15.04.2021, 15:28
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 16.04.2021, 12:20
JB Jan Blažek
Doplňku jsem moc nevěřil, ale po vyzkoušení jsem si ho nechal. Je to opravdu skvělý nástroj, který vše zpřehlední a hlavně urychlí. Hrozně se mi líbí možnost refundace s napojením na firemní účet. Žádné zadávání do bankingu ručně, tedy zdlouhavé s možností překlepu. I zákazníci si chválí. Takže za mne super a doporučuju všem bez ohledu na množství vratek a reklamací.
, nejlevnejsizbozi.cz, 29.03.2021, 10:39
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 29.03.2021, 15:22
MD Marek Dlouhý
Retino je služba která dokáže velmi jednoduše a efektivně sjednotit vratky / reklamace na jedno místo. Doporučuji každému kdo má měsíčně desítky vratek nebo výměn zboží.
, eshop-sperku.cz, 22.01.2021, 22:34
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 24.01.2021, 10:22
A Administrator
S Retinem jsme velmi spokojeni, konečně máme perfektní přehled nad všemi reklamacemi a vratkami nehledě na úsporu času, můžeme všem vřele doporučit.
, wmx-store.cz, 18.01.2021, 09:52
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 18.01.2021, 15:09

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.