Názor odborníka

Jakub Němeček, Majitel Lucky Vibes

Naprosto geniální řešení aftersale servisu pro zákazníky. Pokud berete vážně spokojenost zákazníků a prozákaznický servis obecně, Retino prostě potřebujete. Na našich e-shopech se téměř eliminovala chybovost při výměnách a vratkách a ušetřili jsme jednoho zaměstnance.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

30 hodnocení
(29)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
JH Jiří Hudec
Zatím to vypadá skvěle, sice to není nejlevnější, platíte za objem reklamací, ale je to velmi propracované i z bankou při zpětných platbách
, obchod-kufry.cz, 11.01.2022, 11:18
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 12.01.2022, 11:22
A Administrator
Skvělý doplněk. Hledali jsme pro náš e-shop přesně něco takové, co by zautomatizovalo proces vrácení zboží. Máme jen pár výměn zboží za rok, ale i tak je to příjemné urychlení práce. Zákazník vyplní všechny požadované údaje najednou a hned ví kam zboží zaslat, plus si může rovnou objednat dopravu - což je super.
, jbshop.cz, 02.08.2021, 11:41
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 02.08.2021, 15:49
KD Kristýna Dufková
Naprosto skvělý doplněk, velmi nám usnadňuje proces zpracování a archivaci reklamací (i zákazníkům).
, nabytekmorava.cz, 24.05.2021, 12:58
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 25.05.2021, 09:30
A Administrator
I když jako e-shop s dentální hygienou řešíme minimum vratek, hledali jsme způsob efektivního řešení reklamací v týmu. Účetní program chtěl za reklamační modul nesmysl, jelikož řešíme kolem 10 reklamací za rok. Napadlo nás tedy hledat řešení přes Shoptet a našli jsme doplněk RETINO. Rovnou jsme přešli na placenou verzi, abychom mohli využívat všech nabízených funkcí. Výhody: • Jednoduché, rychlé a přehledné napojení na Shoptet • Vystavení reklamačního protokolu a odeslání zákazníkovi prakticky jedním klikem • Možnost psaní interních poznámek k případu • Veškeré informace o produktech a zákazníkovi si systém přebere sám ze Shoptetu • Základní stavy vyřizovaní a s tím spojené informační emaily zákazníkovi již nastaveny, takže prakticky možné začít používat obratem • Sledování, kolik času zbývá do termínu vyřízení reklamace • Možnost komunikace se zákazníkem přímo v Retinu. Retino doporučuji a myslím, že může hodně nabídnout i menšímu eshopu, který řeší pár případů vratek/reklamací ročně.
, zubacek.cz, 15.04.2021, 15:28
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 16.04.2021, 12:20
JB Jan Blažek
Doplňku jsem moc nevěřil, ale po vyzkoušení jsem si ho nechal. Je to opravdu skvělý nástroj, který vše zpřehlední a hlavně urychlí. Hrozně se mi líbí možnost refundace s napojením na firemní účet. Žádné zadávání do bankingu ručně, tedy zdlouhavé s možností překlepu. I zákazníci si chválí. Takže za mne super a doporučuju všem bez ohledu na množství vratek a reklamací.
, nejlevnejsizbozi.cz, 29.03.2021, 10:39
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 29.03.2021, 15:22
MD Marek Dlouhý
Retino je služba která dokáže velmi jednoduše a efektivně sjednotit vratky / reklamace na jedno místo. Doporučuji každému kdo má měsíčně desítky vratek nebo výměn zboží.
, eshop-sperku.cz, 22.01.2021, 22:34
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 24.01.2021, 10:22

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.