Slevové kupóny
Co doplněk umožní?
- Automaticky generovat nebo ručně tvořit slevové kupóny na produkty podle různých specifik (výrobce, kategorie...)
- Vytvářet slevové kupóny s nebo bez zahrnutí ceny za dopravu
- Podpořit prodej, můžete využít třeba pro odměňování věrných zákazníků
Slevové kupóny mohou být zajímavou součástí nebo doplňkem vaší marketingové strategie. Efektivně motivují zákazníky, aby u vás (opět) nakoupili. Důmyslně nastavený termín platnosti na ně navíc vytváří nenásilný psychologický tlak, aby speciální nabídku nezmeškali a nepřišli o výhodnější cenu. Protože když zákazník ví, že sleva platí jen pár dní, tím spíš nabídky využije a nezapomene na ni.
Základní vlastnosti Slevových kupónů
Slevové kupóny si můžete vytvářet podle mnoha kritérií a k různým příležitostem, takže si s nimi máte možnost pěkně vyhrát. Můžete vygenerovat kód s vícenásobnou použitelností, takže jej bude moci využít více nakupujících. Nebo naopak můžete jeho platnost omezit jen na jedno použití, a tak bude sloužit jen jednomu konkrétnímu člověku.
Jak slevový kupón dostanete k zákazníkům? Můžete jej jednoduše rozeslat e-mailem nebo pomocí sms zpráv. Další možností je do zásilky s objednávkou přiložit papírovou kartičku nebo dopis. Vyzkoušejte také slevový kód nasdílet na sociální sítě, třeba na svou facebookovou stránku, a tak na svůj e-shop přivést ještě více lidí.
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Doplněk vám umožní snadno vytvářet slevové kupóny, což se sem tam hodí každému e-shopu. Ať už jde o odměňování věrných zákazníků, speciální slevové akce nebo „pozornost podniku“, pokud se nedopatřením někde něco nepodaří na 100 %. (Přiznejme si, že se to čas od času stane každému.) Doplněk je variabilní také ve způsobu tvorby slevových kódů, které můžete generovat jednotlivě na úrovni produktů i hromadně, ručně i pomocí šablon nebo přes import produktů.
Pro koho je doplněk určen?
Doplněk využije každý e-shopař, který ví, že slevové kupóny jsou pro zákazníky velké lákadlo. (Na internetu dokonce najdete stránky s jejich seznamy.)