Názor odborníka

Ondřej Vodehnal, CTO, FILIPES MEDIA s.r.o.

Velice praktický doplněk pro B2B i B2C segmenty, kterým se vyplatí prodávat velké množství stejného produkty. Doplněk se zobrazuje v košíku a díky tomu jsou klienti motivování „a live“ si přepočítávat cenu po navýšení počtu produktů. Společně s objemovými slevami dokážete velice dobře zvyšovat objemy objednávek. Ale opatrně, abyste se nepřipočítali a kombinací slev a kuponů neskončili nečekaně v mínusu :)

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

16. 12. 2024

Velký update doplňku Množstevní slevy přinesl spoustu vylepšení, která vám pomohou efektivně využívat práci s tímto marketingovým nástrojem, kterým množstevní slevy bezpochyby jsou. Co update přinesl?

  • Zobrazit výhodnější ceny při nákupu většího množství produktů přímo na detailu daného produktu – můžete tak motivovat své zákazníky ke koupi většího množství daného produktu.
  • Zobrazit u produktů s množstevní slevou příznak “Více za méně” - upozorníte tak zákazníka na možnost výhodnějšího nákupu přímo v přehledu kategorie.
  • Definova slevové úrovně pro různé zákaznické skupiny zvlášť – koncové i velkoobchodní zákazníky.
  • Určit maximální kumulovanou slevu pro jednotlivé zákaznické skupiny.
  • Možnost slevy časově omezit – nastavit jejich začátek i konec platnosti, nebo je nechat běžet neomezeně.

Hodnocení

32 hodnocení
(11)
(1)
(3)
(4)
(13)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
TK Tomáš Kukla
Update: Po prosincovém update 2024 už je doplněk mnohem lepší. Chybí mi už jen mix variant, jinak se mi líbí. -------------------------- Tento doplněk je nedotažený. Je u něj kladen důraz na správné dopočítávání, ale vůbec nefunguje motivačně na zákazníka. Takže o jeho existenci musíte zákazníka informovat u každého produktu zvlášť v popisku nebo někde na banerem na stránkách. Když to neuděláte, tak si zákazník nemá šanci všimnout, že nějaká množstevní sleva existuje. Na HD jsem dostal radu, právě na popisek nebo na externí dokódování. Složitě je řešená i aktivace množstevní slevy u produktu nebo u varianty. Doplněk nedoporučuji a kdyby nebyl součástí vyššího tarifu, tak bych ho nechtěl.
, fajnspanek.cz, 23.11.2020, 22:17
Shoptet
Dobrý den, Tomáši, děkujeme za Váš feedback. Velký update doplňku Množstevní slevy vše zmíněné řeší. Nyní můžete množstevní slevy nastavit tak, že klient vidí motivační štítek "Více za méně" v přehledu produktů v kategorii i na detailu produktu, stejně jako můžete přímo u produktu zobrazit tabulku, která zákazníkům ukazuje výši úspory, když nakoupí více kusů. Update přinesl ale i další novinky - nastavit slevy na úrovni kategorie či produktů, možnost časově je omezit a další. Budeme rádi, když doplněk vyzkoušíte znovu a dáte nám vědět svůj názor na jeho vylepšenou verzi. Děkujeme.
Shoptet, 17.12.2024, 19:09

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Množstevní slevy anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.