Názor odborníka

Ondřej Vodehnal, CTO, FILIPES MEDIA s.r.o.

Velice praktický doplněk pro B2B i B2C segmenty, kterým se vyplatí prodávat velké množství stejného produkty. Doplněk se zobrazuje v košíku a díky tomu jsou klienti motivování „a live“ si přepočítávat cenu po navýšení počtu produktů. Společně s objemovými slevami dokážete velice dobře zvyšovat objemy objednávek. Ale opatrně, abyste se nepřipočítali a kombinací slev a kuponů neskončili nečekaně v mínusu :)

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

24 hodnocení
(5)
(1)
(3)
(15)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
Karel Šedý
Ok, ztráta času a energie. Pro mě nepoužitelné, jelikož se nastavení tohoto doplňku dá nastavit jen na množství u daného produktu. Resp. ne na konečný počet produktů v košíku. Za mě velké mínus.
, medvictus.cz, 01.12.2022, 15:55
A Administrator
k ničomu. nemožné použiť na kategorii. iba na konkrétne produkty. a pre zákazníka zostáva táto sleva "utajená"
, svetrucniku.cz, 21.11.2022, 09:23
A Administrator
Pokud by doplněk měl mít smysl, tak by opravdu bylo potřeba, aby množství a sleva byla párovaná k produktům případně ke kategoriím, takže se přidávám k požadavku na "jemnějším " nastavení pro jednotlivé produkty případně kategorie.
, shop.firesport.cz, 14.09.2022, 09:11
LD Lukáš Dědoch
Chtělo by to možnost párovat produkty k množstevní slevě. Pro můj e-shop aktuálně nepoužitelné.
, obchod.rostouci-zidle.cz, 05.07.2022, 15:36
Shoptet
Dobrý deň, zatiaľ neplánujeme umozniť mnozstevné zľavy na takej konkrétnej úrovni. Požiadavka je to samozrejme validná, ale zatiaľ nie je na programe dňa. Pekný deň!
Shoptet, 20.07.2022, 14:56
A Administrator
Chtěl bych zjistit co je na tom doplňku tak velice praktického, jak tvrdí názor výše uvedeného odborníka p. Vodehnala. Asi něco přehlížím, jelikož po 10 minutách používání tohoto doplňku musím se všemi hodnotiteli souhlasit. Jednoduše k ničemu.
, arduinoplc-shop.cz, 28.03.2022, 11:20
ZN Zuzana Nyiri
Doplněk je úplně k ničemu. Zákazník nemá tušení o množstevní slevě a nastavení slevy je globální a jen procentem. Asi je trochu rozdíl, jestli zákazník koupí 1000 šroubků, nebo 10 telefonů. Rozhodně to chce množstevní slevu v rámci každého produktu zvlášť a příp. i v rámci celé kategorie jak procentem, tak i pevnou částkou.
, vokolo.cz, 01.03.2022, 15:30

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.