Názor odborníka

Ondřej Vodehnal, CTO, FILIPES MEDIA s.r.o.

Velice praktický doplněk pro B2B i B2C segmenty, kterým se vyplatí prodávat velké množství stejného produkty. Doplněk se zobrazuje v košíku a díky tomu jsou klienti motivování „a live“ si přepočítávat cenu po navýšení počtu produktů. Společně s objemovými slevami dokážete velice dobře zvyšovat objemy objednávek. Ale opatrně, abyste se nepřipočítali a kombinací slev a kuponů neskončili nečekaně v mínusu :)

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

24 hodnocení
(5)
(1)
(3)
(15)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
TK Tomáš Kukla
Tento doplněk je nedotažený. Je u něj kladen důraz na správné dopočítávání, ale vůbec nefunguje motivačně na zákazníka. Takže o jeho existenci musíte zákazníka informovat u každého produktu zvlášť v popisku nebo někde na banerem na stránkách. Když to neuděláte, tak si zákazník nemá šanci všimnout, že nějaká množstevní sleva existuje. Na HD jsem dostal radu, právě na popisek nebo na externí dokódování. Složitě je řešená i aktivace množstevní slevy u produktu nebo u varianty. Doplněk nedoporučuji a kdyby nebyl součástí vyššího tarifu, tak bych ho nechtěl.
, fajnspanek.cz, 23.11.2020, 22:17

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.