Názor odborníka

Michal Baloun, jednatel MirandaMedia Group s.r.o.

Platební bránu ThePay doporučujeme jak začínajícím e-shopům, tak zavedeným a velkým hráčům, kteří požadují bezpečnou on-line platební metodu. Z dostupných statistik můžeme jednoznačně deklarovat, že po implementaci platební brány dochází k většímu počtu objednávek a navýšení celkového obratu. Platební brána a možnost platby kartou se tak stává doslova nutností, na jejímž základě se velká část zákazníků rozhoduje, zdali nakoupí či opustí košík v poslední fázi nákupního procesu. Což dokazuje fakt, že téměř 25 % zákazníků v e-commerce volí z nabízených platebních možností platbu kartou.

Hodnocení

31 hodnocení
(9)
(1)
(1)
(20)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
PT Petra Tomečková
Spuštění platební brány zabralo max. 2 dny, ochotný zákaznický servis, který byl se mnou v kontaktu po dobu spuštění, cokoli bylo třeba doplnit, bylo rychle komunikováno. Za nás jednoznačně rychlá služba, celkem dobré podmínky, můžeme rádi doporučit.
, vegebox.cz, 17.04.2021, 13:09
A Administrator
Dobrý den, neuvěřitelná byrokracie hodná České republiky, vše byl problém, nesmyslné požadavky. Každá konkurence spustila a zprovoznila platební bránu rychleji, než ThePay dokázalo vyřídit absolutně základní věci.
, offroading.cz, 12.04.2021, 22:08
T ThePay
Dobrý den, obchode offroading.cz, děkujeme i Vám za zpětnou vazbu. Samozřejmě nás mrzí, že jste nebyli s naší službou spojeni. Zapojení platební brány z naší strany obnáší mimo jiné i kontrolu prodávaných produktů a služeb a bohužel v tomto směru se musíme řídit nadřazenými pravidly a z toho důvodu jsme Vás museli požádat o odstranění jedné z kategorií Vašeho e-shopu. Zároveň i podklady pro smluvní dokumentaci musí být v pořádku, a proto Vás naše podpora požádala o doplnění potřebných náležitostí, které bylo nutné v registraci opravit. Chápeme, že Vám se to může zdát jako zdlouhavá byrokracie, ale věřte, že se jedná pouze o nezbytný proces pro uzavření spolupráce.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 30.04.2021, 11:22
JM Jiří Mrňávek
5Kč provize u transakcí do 500 Kč!!! Dozvíte se to v ceníku na str. 3, bod 5). 5 Kč, nebo 0,79 Kč (CG) z objednávky za 100 Kč je rozdíl, který bere dech. Vzhledem k četnosti transakcí a umístění v ceníku to považuji za skrytý poplatek. Po 4 dnech ThePay ruším, za což si ThePay účtuje 3336 Kč.
, sapito.cz, 14.03.2021, 13:06
T ThePay
Dobrý den, pane Mrňávku, děkujeme za zpětnou vazbu, které si vážíme, a která nám pomáhá dělat naší službu lepší. Uznáváme, že poplatek mohl být nižší, a jelikož nasloucháme našim zákazníkům, stlačili jsme ho na úplné minimum, jak Vás již včera obratem informoval náš CEO. Mrzí nás, že jste se i přesto rozhodl odejít. Věříme, že kdybyste zůstal, byl byste spokojený. S pozdravem ThePay.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 16.03.2021, 12:29
A Administrator
Tuto platební bránu nedoporučuji. Pokud chcete smlouvu změnit nebo službu přerušit z důvodu vypnutí e-shopu, "zákaznická podpora" odkazuje na obchodní podmínky, které jsou sepsány velmi záludně. Viz.: Dobrý den, děkuji za upřesnění. Smlouvu o poskytování služeb platební brány lze ukončit na základě písemné výpovědi a dle postupu uvedeném v obchodních podmínkách. Vaše smlouva je sepsána na dobu 2 let a v případě předčasného ukončení je nutné doplatit poplatky za vedení účtu právě do uvedené doby 2 let. Vaše smlouva končí k 8.10.2022. Doplatek by byl v celkové částce 4 743 Kč včetně aktuálního dlužného poplatku 837 Kč. Případě můžete smlouvu nechat plynout a tento poplatek hradit každý měsíc zvlášť a poté nejméně 15 kalendářních dní před uplynutím smlouvy zaslat písemnou výpověď. Prosím o zpětnou informaci, jak budete chtít postupovat.
, boody.cz, 28.10.2020, 12:35
A Administrator
Velké zklamání.... Asi stejně jako všichni jsme byli velmi nemile překvapeni jednostrannou změnou smluvních podmínek k horšímu, ke které došlo v srpnu 2021. A stejně jako ostatní nás Thepay nyní odkázalo na nenápadnou větu v obchodních podmínkách, kde si Vás společnost ThePay zaváže na dva roky s automatickou prolongací. Sice velmi mile napsáno, ale pro uživatele je to past. Po změně podmínek k srpnu 2021 jsme stejně jako mnoho dalších "Shopteťáků" přešli ke ComGate, který má výrazně výhodnější podmínky pro eshopy bez kliček v obchodních podmínkách a bez závazků. ThePay nám naúčtovalo smluvní pokutu za předčasné ukončení smlouvy, i přesto, že jednostranně zcela změnili cenovou politiku poplatků a tedy se tato brána stala jednou z nejdražších na trhu. Pominu i to, že automaticky zvedli poplatky a pokud si každé vyúčtování důsledně nehlídáte, může se vám stát, že na tuto "nenápadnou, ale drahou" změnu přijdete až se značným zpožděním. Smluvní pokuta není nijak dramatická, takže jí samozřejmě zaplatíme, ale i přesto musím říct, že k férovosti má jednání Thepay daleko. Brána fungovala po celý čas bez problémů, takže technicky je vše OK, ale obchodně se mi toto jednání prostě nelíbí, tedy odcházíme definitivně. původní hodnocení napsané před rokem: Platební bránu The Pay používáme již přes rok a myslím, že na trhu zatím není produkt s lepším poměrem výkon cena (minimálně takový, aby šel implementovat na Shoptet určitě ne). Jediné co bych možná vytkl, i když nevím proč, tak čas od času se některý ze zákazníků ztratí v procesu platby a volá s tím, že se mu proces zdál nepřehledný a nevěděl jak pokračovat k dokončení platby. Jedná se však o drobné promile zákazníků. Mně systém přijde naprosto přehledný a určitě doporučuji. Vše probíhá okamžitě, vyúčtování vždy v čas, párování plateb taky plně funkční. Prostě vynikající platební brána za rozumnou cenu.
, bio-detox.cz, 08.07.2020, 09:24
PD Pavel Dvořák
V neděli jsme nainstalovali doplněk a udělali registraci u ThePay. Hned v pondělí byla brána aktivní a funkční. Vše vyřízeno online a bez komplikací. Zatím předčilo má očekávání.
, jsembohyne.cz, 30.06.2020, 08:14

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Platby anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.