Názor odborníka

Michal Baloun, jednatel MirandaMedia Group s.r.o.

Platební bránu ThePay doporučujeme jak začínajícím e-shopům, tak zavedeným a velkým hráčům, kteří požadují bezpečnou on-line platební metodu. Z dostupných statistik můžeme jednoznačně deklarovat, že po implementaci platební brány dochází k většímu počtu objednávek a navýšení celkového obratu. Platební brána a možnost platby kartou se tak stává doslova nutností, na jejímž základě se velká část zákazníků rozhoduje, zdali nakoupí či opustí košík v poslední fázi nákupního procesu. Což dokazuje fakt, že téměř 25 % zákazníků v e-commerce volí z nabízených platebních možností platbu kartou.

Hodnocení

31 hodnocení
(9)
(1)
(1)
(20)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Takoví platebněbránoví šmejdi. Ruce pryč. Že zvýší (respektive zvýšili) poplatky na dvojnásobek, se taky můžete dozvědět náhodou (protože info o tom je jen na vývěsce v administraci služby) a až zpětně (protože opravdu každý den nelezu do administrací různých služeb, jestli mi tam jejich provozovatelé něco nesdělují). Tohle jsem opravdu ještě nezažil, takže adieu.
, axos.cz, 21.10.2021, 16:40
T ThePay
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se. Vzali jsme si ponaučení a postup změnili. Od teď již budeme vždy informovat e-mailem.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 08.11.2021, 20:22
LK Lubomír Klubus
Ještě nedávno jsem byl spokojen, jenže teď drasticky změnili podmínky a platit více než 100 Kč měsíční poplatky, když to použije 1 zákazník za 2 měsíce a drtivá většina zákazníků e-shopu používá dobírku, je prostě nesmysl...to bychom víc dávali za poplatky, než bychom vydělali. Odcházíme.
, klubsoft.cz, 30.09.2021, 21:37
T ThePay
Dobrý den, pane Klubusi, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste se rozhodl spolupráci ukončit. Avšak chápeme, že v případě minimálních obratů pro vás měsíční poplatek může znamenat značný náklad. Nabídli jsme vám možnost přejít na naši novou verzi platební brány, kde je tento poplatek nižší. Této možnosti jste nevyužil. Budeme rádi, když možnosti zřízení nové verze platební brány využijete např. do budoucna. Nyní Vám přejeme, ať se vám ve vašem podnikání daří.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 01.10.2021, 15:38
A Administrator
Nedoporučuji. Mělo mi to dojít, když jsem četl obchodní podmínky a smlouvy, které byly absolutně jednostranně založené, ale hodně shopteťáku to před 3 lety doporučovalo. Trošku jsem očekával férovost, ale tu u této firme nenajdete. Začínali jsme před 3 lety s poplatky 1,2% + 2kč fix. Na začátek jsme si říkal, že dobrý při obratu 25 tisíc, co víc si přát. Dnes máme obrat 350-450 tisíc měsíčně přes plat. bránu a i přesto jsme se dostali na vyšší poplatky než před 3 lety. Důrazně varuji nové klienty při podpisu dodatku k rámcové smlouvě, kde je zakotvená větička " 2.1. Službu vám budeme poskytovat 24 měsíců, abyste neměli strach, že váš projekt opustíme dříve. Ale ani pak se nemusíte bát, když včas neřeknete ne, prodloužíme ji na dalších 24 měsíců." V praxi to znamená, že pokud to podepíšete uvážete se na platbu provozu brány 139 Kč/Měsíc po dobu 24 měsíců. Poslední gól je, že když jsme přecházeli z verze Thepay1 na verzi 2, tak nám byli garantovány poplatky 0,99% + 0 fix. Hned po přechodu nám zvedli na 1,2% (je tam 0,2% poplatek za Shoptet) a aby toho nebylo málo tak nejnižší poplatek je 5 Kč. Při objednávkách v hodnotě 100-200 Kč je to likvidační. Přeji mnoho úspěchu všem a čtěte pozorně smlouvy :).
, lilite.cz, 17.09.2021, 11:35
T ThePay
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, i když negativní. Rádi bychom pouze upřesnili, že kompletní smluvní dokumentaci včetně podmínek má každý obchodník k přečtení ještě před samotným podepsáním smlouvy. Zároveň vzory smluv a podmínek jsou volně ke stažení na našich stránkách. Na základě toho se tedy může každý rozhodnout, zda s námi bude chtít uzavřít spolupráci.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 09.11.2021, 16:51
LH Lukáš Hliněný
Za mě velké zklamání. Po několika letech spokojené spolupráce jsme přešli na ThePay 2.0. Když pominu hrůzostrašný přechod, který rozhodně nebyl hladký (nutnost vše vyplňovat, schvalovat a nastavovat od začátku), přišla další rána v podobě úplně nových podmínek. Jakmile nemáte obrat do 250 000,- Kč, tak budete nově platit 139,- Kč měsíčně. To by ještě nebyl takový problém. Osobně vidím hlavně problém v neférovém jednání, protože při podrobném čtení ceníku, na který se prokliknete z malého odkazu na konci stránky s ceníkem, objevíte bod 5), který říká: "Vyhrazujeme si právo účtovat za každou transakci provizi ve výši minimálně 5Kč". Co z toho plyne? Za každou platbu na e-shopu do 500Kč vám prostě napálí 5Kč poplatek. Jelikož prodáváme drobné zboží a průměrná hodnota objednávky je právě do 500Kč, pak se nám provoz této platební brány "opravdu vyplatí". Při první příležitosti odcházím jinam!
, kondik.cz, 23.08.2021, 13:15
T ThePay
Dobrý den, pane Hliněný, děkujeme za Vaše hodnocení, ač negativní. Chápeme, že pro Vás jako našeho stávajícího klienta může být opětovná registrace a schvalovací proces na první pohled zdlouhavý. Ovšem ze zkušenosti víme, že se všechny kroky nechají hravě projít do 15 minut, což určitě za získání nových funkcí stojí (Apple Pay, Google Pay, nové měny, odložené platby apod). Cenové podmínky nijak neskrýváme, ba naopak jsou kompletně zveřejněny na našich webových stránkách a i v procesu registrace. Samozřejmě by nás mrzelo, kdybyste se rozhodl přejít k platební bráně našich kolegů, nicméně bychom Vaše rozhodnutí plně akceptovali. S pozdravem ThePay.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 24.08.2021, 12:29
LB Lukáš Blažek
+ Helpdesk + Přehledné, jednoduché uživatelské rozhraní + Konkurenční cena, pokud pomineme služební karty + Možnosti nastavení výplaty v administraci (denně, týdně, 14 dní...) - Podnikatelské karty poplatek průměrně kolem 2,7% - Propojení na Pohodu - Při okamžitém stornu platby je platba stejně zaúčtována - Krok navíc pro platby kartou - Úpis na 2 roky Nepříjemně nás překvapil poplatek za služební karty, který na procenta zatím vychází výrazně vyšší než u jiných společností (Comgate, GP Webpay). Proto pokud Vám převažuje tato klientela důkladně zvažte bránu ThePay. Služební karty u nich ani nejdou nijak blokovat. ThePay se chlubí „propojení s programem Pohoda je doslova pohoda“ ale není to pravda. Zabudované moduly ThePay v Pohodě nefungují a nastavení se musí dělat přes výpisy ČS. Navíc se jedná o výpisy a nikoliv Avíza -> účetní práce navíc. Při okamžitém stornování platby je platba stejně zaúčtována a naúčtován poplatek. To znamená, že Vám přijdou peníze a musíte na ně vystavit fakturu/je zaúčtovat. Platíte tedy další náklady ještě na účtování. Jiné brány to mají tak, že pokud platbu stornujete během pár hodin, tak je bez poplatku odblokována zákazníkovi zpět na účet a Vám nic nedorazí, jako by neproběhla. Pokud bránu používáte pouze pro platby kartou (bez rychlých bankovních převodů, Bitcoin) tak zákazník stejně musí ještě jednou vybrat, že chce platit kartou. Zbytečný krok navíc -> ztráta konverze. Helpdesk je komunikativní (email) a snaží se. Zatím pokud mohli, pomohli.
, bezdratovepecky.cz, 19.07.2021, 10:10
T ThePay
Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení. Máme radost, že jste spokojeni s naším helpdeskem a uvedenými přednostmi naší platební brány. Uváděná negativa mohou být o úhlu pohledu. Poplatky u neregulovaných platební karet jsou opravdu vyšší. My s tím ale bohužel nic nenaděláme, protože naše marže v celé skladbě poplatku je zanedbatelná. Celková a i průměrná výše těchto poplatků je proměnlivá a těžce se může s něčím spravedlivě porovnávat, pokud nejde o reprezentativní vzorek. Některé typy karet jsou dražší, jiné levnější, takže velice záleží na tom, kdo, odkud a čím zrovna nakupuje. Vypínání v současnosti neumožňujeme, neboť bychom tím z našeho pohledu diskriminovali podnikatele v jejich snaze něco nakoupit a zaplatit jejich kartou. Věříme, že účtování v Pohodě je bezproblémové. Pravdou je, že existují v zásadě dva přístupy. Nahrávání Výpisů, anebo nahrávání Avíz. Po diskuzi s několika účetními firmami našich klientů jsme se rozhodli pro první variantu, neboť nám byla potvrzena i naše domněnka, že jde o přehlednější a přesnější způsob. Avíza jsou mnohem složitější a pracnější pro jakékoli kontroly. Co se týče účtování po stornování platby, jsme přesvědčeni, že správný přístup je ten náš, jakkoli to mohou konkurenční společnosti myslet dobře. Jelikož došlo k finančnímu pohybu, je nutné pro zpětnou rekonstruovatelnost a přesnost dat provést záznam odpovídajícím způsobem. Není možné se tvářit, jakoby se nikdy neodehrála.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 21.07.2021, 14:17
A Administrátor
Nedůvěryhodná a velmi problémová platební brána. Platební bránu nedoporučujeme. V září 2020 uzavřena smlouva, z důvodu nefunkčnosti a neustálých problémů s neproběhlými platbami a zadržování peněz následující měsíc vypovězena s vynuceným přechodem na tarif Start, který je zpoplatněn do konce trvání smlouvy za 99 Kč za každý měsíc. O přijetí výpovědi dodnes z jejich strany žádné písemné vyjádření, dodnes nemáme žádný písemný doklad k úhradě jimi požadovaných poplatků ani vyúčtování. Ignorace této společnosti vůči klientovi je nehorázná. Klientská podpora a ochota řešení problémů nulová. Za celou dobu provozu našeho e-shopu jsme nepotkali nabídku služeb, které jsou nefunkční a nespolehlivé a společnost by i přesto, místo nápravy, trvala na době trvání smlouvy do konce smluvní lhůty včetně úhrady poplatků za všechny zpoplatněné měsíce. Jakmile smlouvu uzavřete, zavazujete se i v případě nefunkčnosti platební brány k úhradě poplatků 279 Kč měsíčně (necelých 7tis.), pokud nemáte to štěstí a nějaké měsíce máte zdarma, nebo alespoň nepřejdete na tarif Start. Bohužel nelze reagovat na vaše lživé odpovědi, takže aktualizujeme. Paní Plecháčová s vámi již od konce roku nekomunikuje, tudíž nechápeme odpovědi směřované jinam. Nicméně lžete, že nedostáváte emaily a lžete, že nepřišla výpověď a lžete, že vám vlastně ani nikdo na zákaznickou linku nevolal. Určitě můžete nahlédnout do vaší administrace, že platby byla několikrát označena jako chybná až až na další pokud jako proběhlá. Zákazníci byli nešťastní, neuměli přes bránu platit. Ve VOP máte, že výpověď lze podat přes administraci, na to pak odpovíte, že vám to nefunguje. Nefunkční, nespolehlivý, podvod. Bohužel nejsme jediný e-shop, který okrádáte, nejen na sociálních sítích je o vás spoustu zmínek, žádná není kladná, vždy tam podvedení píšou o vašich nekalých praktikách. Rádi se připojíme k hromadné žalobě.
, domara.cz, 24.04.2021, 09:45
T ThePay
Dobrý den, paní Plecháčová. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si vážíme. Rádi bychom však záležitost uvedli na pravou míru. Žádné problémy s funkčností platební brány jsme u Vás nezaznamenali. Několikrát jsme Vám také vysvětlili postup při předčasném ukončení smlouvy, který je dán smlouvou i podmínkami. Smlouvu včetně podmínek jste měla před podpisem k náhledu a přečtení. V případě nesouhlasu jste ji nemusela samozřejmě podepisovat. Do konce roku 2020 jste využívala tarifu zdarma a ve smlouvě jste měla uvedeno, že při dosažení obratu 100 000 Kč nebo s koncem roku 2020 (záleží, která skutečnost nastane dříve) se smlouva přepne automaticky na placený tarif Premium. Ve smlouvě bylo také uvedeno, že můžete namísto tarifu Premium využívat tarif Start. Tarif bychom Vám, stejně jako některým našim klientům, kteří o něj požádali, nastavili. Tuto skutečnost jste nám ale neoznámila. Až nyní se oháníte e-mailem, který bohužel do naší e-mailové schránky nikdy nedorazil. Po bližším prozkoumání bylo prokazatelně zjištěno, že byl fabrikovaný.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 29.04.2021, 10:43

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Platby anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.