Názor odborníka

Michal Baloun, jednatel MirandaMedia Group s.r.o.

Platební bránu ThePay doporučujeme jak začínajícím e-shopům, tak zavedeným a velkým hráčům, kteří požadují bezpečnou on-line platební metodu. Z dostupných statistik můžeme jednoznačně deklarovat, že po implementaci platební brány dochází k většímu počtu objednávek a navýšení celkového obratu. Platební brána a možnost platby kartou se tak stává doslova nutností, na jejímž základě se velká část zákazníků rozhoduje, zdali nakoupí či opustí košík v poslední fázi nákupního procesu. Což dokazuje fakt, že téměř 25 % zákazníků v e-commerce volí z nabízených platebních možností platbu kartou.

Hodnocení

31 hodnocení
(9)
(1)
(1)
(20)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
OV Ondřej Vítek
Velmi špatná platební brána s praktikami šmejdů. Vysoké procento plateb neprojde napoprvé, infolinka je spíš parodie na pomoc a automatické prodlužování smluv a změny podmínek jsou jen třešnička na dortu.
, barvyvespreji.cz, 08.11.2021, 11:04
T ThePay
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní. Omlouváme se. Vzali jsme si ponaučení a postup změnili. Od teď již budeme vždy informovat e-mailem. Smlouvu můžete bezplatně ukončit.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 09.11.2021, 15:04
PK Petr Kembický
POZOR na pochybné jednání! Důrazně NEDOPORUČUJI! V roce 2019 jsem vyzkoušel bránu ThePay. Byla měsíčně zdarma, ale nakonec jsem ji nevyužíval. Zapomněl jsem na ně. Nyní v listopadu 2021 se ozvali, že dlužím 199 Kč za říjen 21. Odepsal jsem, že jejich služeb nevyužívám už od 2019, tedy 2 roky. Na to mi napsali, že smlouva se letos automaticky prodloužila o další 2 roky do roku 2023. OK, smlouva prodloužena, chápu. Ale proč platit? Prý proto, že už služby zpoplatnili a prý o tom psali v administraci, kde jsem si to měl přečíst. Omlouvám se, ale do administrace jsem nechodil, když jsem to 2 roky nevyužíval. Chci to zrušit - mohu, ale mám doplatit 24 měsíců x 199 Kč, tedy 4.766 Kč do roku 2023. Takže mám další 2 roky platit za něco, co jsem neyvužíval ani předchozí 2 roky...?! Nechtějí to se mnou řešit, bude to řešit právník. Na FB skupinách SHOPTET PORADNA a Podnikatelé a živnostníci to řeší už mrak takto podvedených eshopů. Budeme se spojovat a řešit to hromadně. Proto si dejte POZOR, ať neplatíte za něco, co nevyužíváte.
, hrejivepolstarky.cz, 06.11.2021, 20:44
T ThePay
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní. Omlouváme se. Vzali jsme si ponaučení a postup změnili. Od teď již budeme vždy informovat e-mailem. Smlouvu můžete bezplatně ukončit.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 09.11.2021, 15:05
Martin Žufánek
Důrazně nedoporučuji. Doplněk jsme nainstalovali, ale službu samotnou nikdy nevyužili. To bylo v roce 2019. Na konci roku 2021 začínají posílat faktury za vedení služby, která nikdy nebyla zprovozněna a využita. Po pokusu o ukončení jakéhokoliv (i neexistujícího) vztahu požadují výpovědní lhůtu dva roky a tím pádem doplacení měsíčních poplatků. The Pay tímto ztrácí důvěru. A to poslední, co chce finanční služba ztratit, je právě důvěra. Předejte správu nad svými penězi někomu, kdo nemá smlouvy ve stylu devadesátkových prodejců nádobí.
, lepsinalada.cz, 06.11.2021, 15:18
T ThePay
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní. Omlouváme se. Vzali jsme si ponaučení a postup změnili. Od teď již budeme vždy informovat e-mailem. Smlouvu můžete bezplatně ukončit.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 09.11.2021, 15:05
VL Vilma Lipčejová
Velké zklamání! V dubnu 2019 jsem si doplněk nainstalovala. Tuto platební bránu naši zákazníci využívají poměrně omezeně, ale brala jsem to jako službu. Poplatek byl 1,09% (min. 10Kč) z transakce a 0,99 Kč za položku, vedení účtu zdarma. Smlouvu si ThePay nastatvilo na 2 roky s automatickým prodloužením na další dva roky. K prodloužení smlouvy v mém případě došlo letos v dubnu. Tento týden mi přišlo vyúčtování, kdy mi byl nově účtován poplatek za vedení účtu za 10/21 v částce 199 Kč. Po přihlášení do administrace jsem našla info o změnách, které zde bylo umístěno 10.9. Naposledy jsem byla přihlášená v polovině srpna, proto jsem to nemohla číst. Předpokládám, že by takové zásadní změny měl poskytovatel služeb posílat i emailem (běžně chodí emailem od ThePay informace o doplňcích, upgradech apod.) K ničemu takovému ale nedošlo. Požádala jsem tedy o ukončení služby přímo ThePay a odpověď mě šokovala. Dle jejich obchodních podmínek jsem prý povinna při ukončení smlouvy doplatit nový poplatek za vedení účtu až do konce období, na které mi smlouvu prodloužili, tzn. do dubna 2023. Tzn. téměř 4 tis.Kč... Jen pro zajímavost, můj obrat zde je cca 4 tis/měsíc. Jak je možné, že si ThePay účtuje poplatky za službu, kterou vůbec neposkytne? Jak je možné, že si dovolí takto téměř na tajňačku nastavit poplatky? Silně mi to připomíná chování "šmejdů". A Shoptet? V předešlé odpovědi je uvedeno, že nabídli možnost přejít na novou verzi. A jak jste mi to oznámili? Kde prosím bylo u nabídky nové služby upozornění, že na ThePay dochází ke změně sazeb? Dočetla jsem se to pouze v administraci ThePay a s měsíčním zpožděním. Tuto nabídku jste měli časově omezenou od 10.9. do 30.9. Po této zkušenosti už si nebudu dokupovávat žádné doplňky, protože nejsem ze strany Shoptetu jako prostředníka, nijak chráněna. Nechám pouze základ, platbu na dobírku, PayPal, nebo předem.
, hippiestyle.cz, 06.11.2021, 14:28
T ThePay
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní. Omlouváme se. Vzali jsme si ponaučení a postup změnili. Od teď již budeme vždy informovat e-mailem.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 09.11.2021, 11:22
MB Michael Baláž
Vyhněte se této firmě velkým obloukem. Praktiky podvodných firem, které už tu zmiňují ostatní. Neuvěřitelná arogance a neochota řešit cokoliv smírnou dohodou. Firma vám bez zeptání a jakéhokoliv smluvního ujednaní převede službu u neplacené na placenou s měsíčním tarifem za 199 Kč a v případě výpovědi po vás budou chtít zaplatit za měsíce, které zbývají z dvouleté lhůty, která je automaticky u smlouvy obnovována, takže po nás firma chce 18x199 Kč, za to že službu nebudeme dále využívat. Rozhodně velmi nedoporučuji. Je vidět, že tato firma do roku 2021 vážně nepatří koncipováním svých smluv a přístupem k obchodním partnerům, protože období "šmejdů" je už naštěstí většinou minulostí, kde tato firma rozhodně také skončí. Už jen hodnocení od tolika vašich bývalých partnerů hovoří za vše a vypovídá o tom, že něco asi děláte hodně špatně a měli by jste to razantně změnit, ale to vás nezajímá a je vám to jedno, protože hlavní je, vytahat z někoho korunky za každou cenu bez empatie a bez emocí. Doufám, že jste na sebe hrdí v ThePay. :-)
, kryteo.cz, 05.11.2021, 19:48
T ThePay
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní. Omlouváme se. Vzali jsme si ponaučení a postup změnili. Od teď již budeme vždy informovat e-mailem.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 08.11.2021, 20:23
BS Braunys s.r.o.
Nedoporučuji. Bez jakéhokoliv Inda radikální zvýšení poplatků, z 1% téměř 4%. Infolinka naprosto arogantní a ještě vám pak volají, co se stalo a proč odcházíte. Tuto platební bránu doporučuji Shoptetu vyřadit z nabídky, protože vrhá špatné světlo pouze na něj.
, braunys.cz, 05.11.2021, 09:37
T ThePay
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Věříme, že naše podpora Vám poskytla všechny potřebné informace, a pokud máte pocit, že arogantním způsobem, tak se omlouváme. Samozřejmě máte možnost výběru a pokud jste se rozhodl naši bránu už dále nevyužívat, tak to akceptujeme.
Vývojář doplňku ThePay, www.thepay.cz, 09.11.2021, 16:50

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Platby anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.